Vänder mig till er singelkvinnor!!
Vid dejting, är de något yrke hos din dejt som skulle ge dig "icks"?
Och vilket yrke föredras mest och minst?
Fascinerande nivå på "diskussionen". Kan någon kanske relatera till trådens ämne i stället?
Har fortfarande inte fått veta hur jag ens ska kunna gå till väga för att flytta till Ankeborg... 🤔🙄🤓
Svar till TS:
All form av lantbruk. Han får inte ens jobba på maskinstation liksom.
Egenföretagare går också bort liksom högre chefer/VD:ar...
Svar till TS:
All form av lantbruk. Han får inte ens jobba på maskinstation liksom.
Egenföretagare går också bort liksom högre chefer/VD:ar...
Jag behöver en man med hjärna men han måste ju använda den på rätt sätt. Det spelar ingen roll om du har en dubbelexamen om du slösar bort den på meningslösa eller direkt omoraliska saker. Tänk alla duktiga programmerare som sugs upp i att programmera mobilspel. Eller att bli jurist på ett spelbolag, bara där för att se till att företaget inte åker på skadestånd efter att ha ruinerat ytterligare en spelmissbrukares liv. Charterbolag går så klart också bort osv.
Bäst trivs jag med civilingenjörer, för de förstår sig på mig. Men som sagt, de måste jobba med något meningsfullt och inte bara vara ute för att tjäna pengar.
Kriminell ger mig mest icks. Brukade vara en sån som gillade såna, men vid 25 så bytte jag smak 180 grader.
Jag gillar poliser, militärer och brandmän.
Nu är jag inte kvinna, men har fördomar om manliga ekonomichefer. Speciellt inom offentlig sektor, men ingen verkar vettig, pösmunkar med liten-kuk-syndrom.