• Anonym (.)

tjej sugen på tjej

Jag har kille men är sjukt sugen på att ha sex med en tjej.. Tänder på tjejer ha sex o kollar på lesbisk porr.. Finns de fler som jag? 

• Svar på tråden tjej sugen på tjej
  • Anonym (tjej)
    Anonym (love) skrev 2015-04-16 19:52:25 följande:

Även jag har velat vara med en tjej. Men hatar min fitta. Inte blygdläppar som hänger utanför.. Hatar det.

Tycker det är superhett :)
  • anonym4me

Har också pojkvän men är sugen på att prova igen med en tjej då man inte gick "hela vägen". Hade varit spännande att bara få leka av sig lite och pröva något nytt utan känslor inblandade.

• Anonym (Gift o sugen)
    Anonym (Jagmed) skrev 2015-01-11 11:32:13 följande:

Här är en till som är sugen på att träffa en tjej. Jag är gift och har barn men kan inte släppa tanken på att vara med en tjej. Var finns ni andra någonstans? Hur gamla är ni? Vad söker ni?

Jag är 25 och boende i Stockholm.

Har kik?
  • Anonym (Gift o sugen)
    Anonym (Jagmed) skrev 2015-01-11 11:32:13 följande:

Här är en till som är sugen på att träffa en tjej. Jag är gift och har barn men kan inte släppa tanken på att vara med en tjej. Var finns ni andra någonstans? Hur gamla är ni? Vad söker ni?

Jag är 25 och boende i Stockholm.

Har du kik ? 27 år, Bor i Sthlm , gift o har barn
  • Anonym (Gift o sugen)

Jag är interserad :)kik?

Anonym (M) skrev 2015-04-16 18:54:49 följande:

Men tjejer, hur gör man nu om man vill hitta en tjej att ha sex med, no feelings involved? Alltså ett one night stand. Vill verkligen prova.. :/ känns ju dock omöjligt att hitta en som skulle vara intresserad också! 

• Anonym (tjej)

Ännu en tjej som är sugen att vara med en annan tjej. Jag är 24 år, bor i Uppsala och har sambo, men kan inte sluta fantisera... :)

• Anonym (Nyfiken)

Jag skulle gärna vilja träffa en tjej ...

• Anonym (Va?)
    Anonym (M) skrev 2015-04-16 18:54:49 följande:

Men tjejer, hur gör man nu om man vill hitta en tjej att ha sex med, no feelings involved? Alltså ett one night stand. Vill verkligen prova.. :/ känns ju dock omöjligt att hitta en som skulle vara intresserad också! 

Varför skulle det vara omöjligt? Jag tror ju att det finns många tjejer som är intresserade av att ha kravlöst tjejsex, under rätt förutsättningar. Bor du i en större stad?
  • Anonym (längre sen)

Jag är bisexuell och mer dragen till tjejer än killar. Men så blev jag kär i min sambo och han gör mig otroligt lycklig. MEN jag saknar tjejer! och när vi pratat om det så kom vi fram till att kravlöst sex med en tjej är bara bra för mig. ...Nu gäller det bara att våga igen, var för 6 år sen sist

• Anonym (Gift o sugen)
    Anonym (längre sen) skrev 2015-05-10 16:38:23 följande:

Jag är bisexuell och mer dragen till tjejer än killar. Men så blev jag kär i min sambo och han gör mig otroligt lycklig. MEN jag saknar tjejer! och när vi pratat om det så kom vi fram till att kravlöst sex med en tjej är bara bra för mig. ...Nu gäller det bara att våga igen, var för 6 år sen sist

:) var bor du ? Jag bor i Sthlm ..
  • Anonym (längre sen)
    Anonym (Gift o sugen) skrev 2015-05-12 22:42:29 följande:

:) var bor du ? Jag bor i Sthlm ..

Jag bor också i sthlm ????
  • Lex

Här är en till som gärna träffar en tjej ! 26 , gift och har barn.

Känns som att det finns så många som är intresserade men att ens få kontakt är svårt.. Man har ju verkligen fullt upp i vardagen också, så att lägga ned massor av tid på att leta går ju inte , ingen från Göteborg i samma sits kanske?

• Anonym (Bestcoast)
    Lex skrev 2015-05-16 21:16:29 följande:

Här är en till som gärna träffar en tjej ! 26 , gift och har barn.

Känns som att det finns så många som är intresserade men att ens få kontakt är svårt.. Man har ju verkligen fullt upp i vardagen också, så att lägga ned massor av tid på att leta går ju inte , ingen från Göteborg i samma sits kanske?

Håller helt med! Jag är 22, från Göteborg, har fästman och är faktiskt gravid. Har haft tjejsex med min bästa vän vid två tillfällen men då har alkohol varit inblandat så det har mest blivit fnissigt och flummigt. Men nu under graviditeten har jag drömt så sjukligt mycket upphetsande sexdrömmar om att just vara med en tjej "på riktigt". Något som nog inte är helt optimalt nu när man är gravid kanske, men sen!
  • Lex

Tanken växte faktiskt under min graviditet med, från att ha varit en fantasi till att bli något som jag faktiskt vill och tänker genomföra. Har ju varit med tjejer innan jag gifte mig men känns som en evighet sedan . Hoppas du får till det när det blir dags :)

• ooOOMMOOoo

Absolut finns det fler än du :)
    42 år, gift, barn osv men är nyfiken och SKA uppfylla min egen dröm om en annan kvinna. :) Södra Skåne :)

ooOOMMOOoo
Svar på tråden tjej sugen på tjej