• Anonym (.)

tjej sugen på tjej

Jag har kille men är sjukt sugen på att ha sex med en tjej.. Tänder på tjejer ha sex o kollar på lesbisk porr.. Finns de fler som jag? 

• Svar på tråden tjej sugen på tjej
  • Anonym (tjej)

Är också sugen på att vara med en tjej. 
    Jag är 24 år och bor i Uppsala. Är sambo sedan 4 år tillbaks. Min sambo vet om att jag är sugen men jag tror inte han vet hur mycket jag vill det ;)

• Bettan85

Är väldigt sugen på tjej

29 åring och bor i skåne

• Anonym (Också sugen)

Mina graviditetshormoner nu gör att jag drömmer om tjejsex varje natt typ, vaknar dyngkåt och blöt på nätterna. Är i v12. Vet inte hur jag ska lyckas hitta en tjej att få slicka heller, finns knappast här där jag bor (västra Värmland) jag är 29 år.

• Frökenfrykena
    Anonym (.) skrev 2015-01-07 16:38:50 följande:

Jag har kille men är sjukt sugen på att ha sex med en tjej.. Tänder på tjejer ha sex o kollar på lesbisk porr.. Finns de fler som jag? 

O ja, det finns fler som duCool!
    Underbart sensuellt med en kvinna med jämna mellanrum även om det inte på något sätt konkurrerar ut min kära man snarare ett komplement:)

Är en härlig syn att få se ett sött kvinnoansikte mellan mina ben då och dåSkäms
  • Anonym (tjej)
    Frökenfrykena skrev 2015-01-20 16:17:14 följande:
    O ja, det finns fler som duCool!
    Underbart sensuellt med en kvinna med jämna mellanrum även om det inte på något sätt konkurrerar ut min kära man snarare ett komplement:)

Är en härlig syn att få se ett sött kvinnoansikte mellan mina ben då och dåSkäms
    Hur har du och din man löst det så att du får vara med andra tjejer?
    Min dröm är att få ha sex med en tjej, men jag är inte beredd att lämna eller bli lämnad av min sambo för det. Bästa vore om sambon lät mig få vara med en tjej för en kväll (eller två) Flört...
    Tips på hur man kan ta upp det?
  • Frökenfrykena
    Anonym (tjej) skrev 2015-01-20 16:38:36 följande:
    Hur har du och din man löst det så att du får vara med andra tjejer?
    Min dröm är att få ha sex med en tjej, men jag är inte beredd att lämna eller bli lämnad av min sambo för det. Bästa vore om sambon lät mig få vara med en tjej för en kväll (eller två) Flört...
    Tips på hur man kan ta upp det?
    Jag och min man är för det första "swingers" så det är ju lite annorlunda då om man säger så;) Dessutom är jag den dominante (rent sexuellt) i vår relation så det är ja som "bestämmer" i dessa situationer.
    I en "vanlig" relation så skulle jag generellt sätt rekommendera att ni pratar om detta och att du beskriver på ett klart och tydligt sätt din fantasi och hur ett sådant eventuellt upplägg skulle kunna tänkas att se ut. Ska det bara varadu och en okänd tjej, ska han vara med i samma rum men bara titta, trekant etc...
  • Anonym (Grodan)

Samma här, har sedan länge fått ok från karln men det har inte dykt upp någon intressant. Men nu finns hon där, men hur fasiken gör man? Spänningen finns ju där, men hur går man vidare? När det är en kille så bara vet man ju, men med tjejer är gränsen så hårfin och man vill ju inte göra bort sig...

• Anonym (P)

Jag testade tjejsex när jag var nybliven singel och älskade det. Har mer än gärna sex med en tjej eller trekant(ffm) men där går min gräns. Ser det inte som någon big deal, som att man gillar både jordgubb och vanilj. Man kan tända på massa olika saker. Förstår inte varför folk förstorar upp ämnet så..

• Anonym (TjejHässelby)

Hej

Detta är inget konstigt. Min sambo och jag har ett öppet förhållande så vi tillåter varandra statbehandling. Jag älskar tjejsex så testa ni på. Rekomenderas varmt.

Vi finns i Sthlm om någon skulle vilja prata eller testa.

:)

Svar på tråden tjej sugen på tjej