• Anonym (.)

tjej sugen på tjej

Jag har kille men är sjukt sugen på att ha sex med en tjej.. Tänder på tjejer ha sex o kollar på lesbisk porr.. Finns de fler som jag? 

• Svar på tråden tjej sugen på tjej
  • Anonym (Va?)
    Anonym (mia) skrev 2015-04-03 19:50:10 följande:

Hur menar du för ung? Nej det skiljer inte så många år, det som mest skiljer är att hon är singel och jag har familj

Om det hade varit någon som hade känts för ung så att det hade varit ett hinder.

Jag kan ju säga att jag tror att om du väntar på att hon skall göra något så kommer inget att hända. Vilket ju inte behöver vara fel om det är det som känns mest rätt. Enligt min erfarenhet så är det mycket svårare att inleda något med en tjej, en kille är lättläst på ett helt annat sätt. Ibland behöver man kanske steppa ut några steg från sin komfortzon för att få något extra bra.
  • Anonym (mia)
    Anonym (Va?) skrev 2015-04-03 22:32:18 följande:

Om det hade varit någon som hade känts för ung så att det hade varit ett hinder.

Jag kan ju säga att jag tror att om du väntar på att hon skall göra något så kommer inget att hända. Vilket ju inte behöver vara fel om det är det som känns mest rätt. Enligt min erfarenhet så är det mycket svårare att inleda något med en tjej, en kille är lättläst på ett helt annat sätt. Ibland behöver man kanske steppa ut några steg från sin komfortzon för att få något extra bra.

Ok.. bara att jag kommit så långt ifrån D sting världen så jag inte vet hur man ska göra längre, varken med tjejer eller killar.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (mia) skrev 2015-04-03 15:11:12 följande:

Om hon tog initiativet så skulle jag göra det i verkligheten. Ibland på rasten när vi sitter bredvid varann så tänker jag på vad skönt det skulle vara att smeka henne.

Hett :) Vad tror du att hennes reaktion hade blivit om du hade gjort det när ingen hade sett?

Jag hade blivit suveränt glad om den kollegan jag vet verkligen gillar mig hade gjort just det.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (mia) skrev 2015-04-04 16:01:20 följande:

Ok.. bara att jag kommit så långt ifrån D sting världen så jag inte vet hur man ska göra längre, varken med tjejer eller killar.

Vad skulle du vilja skulle hända mellan henne och dig?
  • Anonym (mia)
    Anonym (Va?) skrev 2015-04-04 23:30:13 följande:

Vad skulle du vilja skulle hända mellan henne och dig?

Att hon smekte mig när vi är ensamma.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (mia) skrev 2015-04-04 23:39:27 följande:

Att hon smekte mig när vi är ensamma.

Och sedan då, efter det?
  • Anonym (bi)
    Anonym (Mm) skrev 2015-04-03 18:56:37 följande:
    Jag är sjukt nyfiken på tjejsex. Har varit sugen länge på att testa.

Dock ett problem... avskyr utseendet på mitt underliv, så vågar inte blotta mig för en annan tjej så intimt. Jag har utstickande inre blygdläppar.

Ni tjejer som testat tjejsex... hur ser ni på sådant? Själv tycker jag det är oattraktivt smile4.gif
    Jag tycker att det är vackrast och sexigast med utstickande inre blygdläppar.
  • Anonym (Tjejkåt)
    Anonym (Mm) skrev 2015-04-03 18:56:37 följande:

Jag är sjukt nyfiken på tjejsex. Har varit sugen länge på att testa.

Dock ett problem... avskyr utseendet på mitt underliv, så vågar inte blotta mig för en annan tjej så intimt. Jag har utstickande inre blygdläppar.

Ni tjejer som testat tjejsex... hur ser ni på sådant? Själv tycker jag det är oattraktivt

Det är asläckert och det gör mig bara extra kåt. Jag har det själv och ingen som klagat än!
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Tjejkåt) skrev 2015-04-05 15:37:13 följande:
    Det är asläckert och det gör mig bara extra kåt. Jag har det själv och ingen som klagat än!
    Önskar jag kunde haft ditt självförtroende!

Vill inget hellre än att operera bort dem, så jag kan våga visa mig för en tjej.

Inget illa ment nu för er andra som ser it som jag. Vill bara kunna känna mig bekväm med mig själv
  • ÄngDal
    Anonym (Mm) skrev 2015-04-07 19:54:44 följande:

Önskar jag kunde haft ditt självförtroende!

Vill inget hellre än att operera bort dem, så jag kan våga visa mig för en tjej.

Inget illa ment nu för er andra som ser it som jag. Vill bara kunna känna mig bekväm med mig själv

Men operera dig inte, försök våga visa dig för en kvinna i stället och inse att din fitta är fin.
Svar på tråden tjej sugen på tjej