• Anonym (.)

tjej sugen på tjej

Jag har kille men är sjukt sugen på att ha sex med en tjej.. Tänder på tjejer ha sex o kollar på lesbisk porr.. Finns de fler som jag? 

• Svar på tråden tjej sugen på tjej
  • Anonym (mia)

Jag är också gift men sugen på en tjej. Har en yngre kollega på jobbet som jag vet kollar in mig, men tror att hon tror att det inte finns en chans bara för jag är "hetero" och gift. Men jag har tänkt på henne nån gång när jag onanerat. att jag smeker hennes bröst och slickar dem och slår henne på stjärnan så hon vill ha mer.

• Anonym (Va?)
    Anonym (mia) skrev 2015-04-03 14:27:47 följande:

Jag är också gift men sugen på en tjej. Har en yngre kollega på jobbet som jag vet kollar in mig, men tror att hon tror att det inte finns en chans bara för jag är "hetero" och gift. Men jag har tänkt på henne nån gång när jag onanerat. att jag smeker hennes bröst och slickar dem och slår henne på stjärnan så hon vill ha mer.

Är det något du skulle kunna tänka dig att omsätta i verklighet eller är det något som gör sig bäst som fantasi enbart?
  • Anonym (mia)
    Anonym (Va?) skrev 2015-04-03 14:51:21 följande:

Är det något du skulle kunna tänka dig att omsätta i verklighet eller är det något som gör sig bäst som fantasi enbart?

Om hon tog initiativet så skulle jag göra det i verkligheten. Ibland på rasten när vi sitter bredvid varann så tänker jag på vad skönt det skulle vara att smeka henne.
  • Anonym (Aimee)

Är hon uttalat lesbisk, eller bi?

• Anonym (Aimee)

Jag har haft sex med män ända fram till 2009 då en klasskamrat på mitt studieprogram blev förälskad i mig (kvinna). Jag hade precis fått mitt tredje barn, men min man sa att han tyckte att jag skulle "go for it" om hon blen kär i mig, vilket hon blev. Så vi inledde en relation då, att ha sex med kvinnor är det skönaste jag vet. Att kyssa någon som inte har det minsta skäggstubb är fantastiskt, och kvinnor har så underbart mjuka läppar. 

Sedan vet ju en kvinna vad som är skönt för en kvinna så att säga....och sex tycker jag är minst lika bra med en kvinna som med en man - det är lite mindre fokus på penetration...

• Anonym (Mm)

Jag är sjukt nyfiken på tjejsex. Har varit sugen länge på att testa.

Dock ett problem... avskyr utseendet på mitt underliv, så vågar inte blotta mig för en annan tjej så intimt. Jag har utstickande inre blygdläppar.

Ni tjejer som testat tjejsex... hur ser ni på sådant? Själv tycker jag det är oattraktivt

• Anonym (Va?)
    Anonym (mia) skrev 2015-04-03 19:22:57 följande:

Nej det är hon inte

Är hon för ung jämfört med dig?
  • Anonym (mia)

Hur menar du för ung? Nej det skiljer inte så många år, det som mest skiljer är att hon är singel och jag har familj

• Titanochsilver
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-02 21:19:11 följande:

Hej

Jag är kille, jag undrar vad det är som ni tjejer är mest sugna på.

Att få slicka fitta

Ta på brösten, suga på bröstvårtorna.

Att få fittan slickad av en tjej

Att få brösten bli smekta av en tjej

Att få kyssa en tjej

Eller att bara få kramas naken med en tjej

Eller vad är det som lockar er som är "hetro"

Slicka, ta på brösten, suga, bli slickad, kyssa och kramas :) hela paketet med andra ord!
Svar på tråden tjej sugen på tjej