tjej sugen på tjej
Jag har kille men är sjukt sugen på att ha sex med en tjej.. Tänder på tjejer ha sex o kollar på lesbisk porr.. Finns de fler som jag?
Jag har kille men är sjukt sugen på att ha sex med en tjej.. Tänder på tjejer ha sex o kollar på lesbisk porr.. Finns de fler som jag?
ja, jag är också sjuk sugen
Jag är en ung gift kvinna som har samma sex drömmer med tjejer om någon intresserar så kan vi ha kontakt kanske det blir nåt spännade eller hur!!?
Här är en till som är sugen på att träffa en tjej. Jag är gift och har barn men kan inte släppa tanken på att vara med en tjej. Var finns ni andra någonstans? Hur gamla är ni? Vad söker ni?
Jag är 25 och boende i Stockholm.
Jag är en ung gift kvinna som har samma sex drömmer med tjejer om någon intresserar så kan vi ha kontakt kanske det blir nåt spännade eller hur!!?
Har alltid velat testa ha sex med en tjej innan jag dör (man lever bara en gång ;)), har sambo men han vet att detta är en sak jag vill testa!
Ung tjej på 22 år, bor i Södermanland.
Jag är sambo och har en dotter på 3 år (24 bor i Sthlm) Jag har haft drömmar (alltså i sömnen) och skulle gärna vilja "provhångla" lite men är osäker på om jag skulle våga/vilja gå hela vägen...men det är en spännande och förbjuden tanke i alla fall
Glad tjej 37, nyss fått barn, sambo, i Jämtland här :)
Jag och mina gubbar brukar turnera på sexresor ihop.
Vi har stor erfarenhet av att nuppa med horor.
Jag är förvisso medelålders och lite småfet men jävligt het enligt tjejerna.
Jag och mina gubbar brukar turnera på sexresor ihop.
Vi har stor erfarenhet av att nuppa med horor.
Jag är förvisso medelålders och lite småfet men jävligt het enligt tjejerna.
Har alltid velat testa ha sex med en tjej innan jag dör (man lever bara en gång ;)), har sambo men han vet att detta är en sak jag vill testa!
Ung tjej på 22 år, bor i Södermanland.
Du är inte ensam om d