• Anonym (.)

tjej sugen på tjej

Jag har kille men är sjukt sugen på att ha sex med en tjej.. Tänder på tjejer ha sex o kollar på lesbisk porr.. Finns de fler som jag? 

• Svar på tråden tjej sugen på tjej
  • Anonym (Tjejkåt)
    Anonym (Mm) skrev 2015-04-07 19:54:44 följande:
    Önskar jag kunde haft ditt självförtroende!

Vill inget hellre än att operera bort dem, så jag kan våga visa mig för en tjej.

Inget illa ment nu för er andra som ser it som jag. Vill bara kunna känna mig bekväm med mig själv
    Vi kanske skulle ses så kan jag göra dig bekväm med dina fittläppar och njuta av dom!
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Tjejkåt) skrev 2015-04-07 21:10:13 följande:
    Vi kanske skulle ses så kan jag göra dig bekväm med dina fittläppar och njuta av dom!
    I wish

Ska jag vara ärlig är jag nog för feg än sålänge. Vill inte vara taskig och ge dig falska förhoppningar

Hur tusan ska man göra för att våga krypa ut sitt skal??? Alkohol känns som en bra start :-S
  • Anonym (Tjejkåt)
    Anonym (Mm) skrev 2015-04-07 21:50:56 följande:
    I wish

Ska jag vara ärlig är jag nog för feg än sålänge. Vill inte vara taskig och ge dig falska förhoppningar

Hur tusan ska man göra för att våga krypa ut sitt skal??? Alkohol känns som en bra start :-S
    Mycket bra, skål!!
  • Anonym (M)

Men tjejer, hur gör man nu om man vill hitta en tjej att ha sex med, no feelings involved? Alltså ett one night stand. Vill verkligen prova.. :/ känns ju dock omöjligt att hitta en som skulle vara intresserad också! 

• Anonym (bi)
    Anonym (M) skrev 2015-04-16 18:54:49 följande:
    Men tjejer, hur gör man nu om man vill hitta en tjej att ha sex med, no feelings involved? Alltså ett one night stand. Vill verkligen prova.. :/ känns ju dock omöjligt att hitta en som skulle vara intresserad också! 
    Leta på internet?
  • Anonym (bi)
    Anonym (M) skrev 2015-04-16 18:54:49 följande:
    Eller om det finns några gayställen där du bor?
  • Alleiram
    Anonym (bi) skrev 2015-04-16 18:56:06 följande:
    Leta på internet?
    Staden jag bor i är otroligt liten. Om man vill göra något diskret skulle alla få reda på det.. och internet är så svårt. Vem är seriös, vem skriver bakom skärmen.. osvosv.
  • Anonym (bi)
    Alleiram skrev 2015-04-16 19:02:25 följande:
    Staden jag bor i är otroligt liten. Om man vill göra något diskret skulle alla få reda på det.. och internet är så svårt. Vem är seriös, vem skriver bakom skärmen.. osvosv.
    Men leta i närmaste större stad då, på ett forum alltså.
  • Anonym (love)

Även jag har velat vara med en tjej. Men hatar min fitta. Inte blygdläppar som hänger utanför.. Hatar det.

• Anonym (bi)
    Anonym (love) skrev 2015-04-16 19:52:25 följande:
    Även jag har velat vara med en tjej. Men hatar min fitta. Inte blygdläppar som hänger utanför.. Hatar det.
    Det är sexigt!
Svar på tråden tjej sugen på tjej