-
Det hände en grej igår mellan mig och min pojkvän som gjorde mig väldigt illa till mods.Vi skulle sova, han var kåt och ville ha sex. Jag har haft väldigt låg sexlust på senaste, en av anledningarna till det är att jag inte blir tillfredsställd av honom längre. Han har slutat ge mig förspel. Hans "förspel" är att fingra mig i analen vilket jag inte gillar. Till slut sa han att han inte kunde sova för att han var så kåt. Vilket fick mig att känna mig tvungen att ha sex, så jag vände mig på sidan så han kunde komma in i mig. Jag kände mig bara så utnyttjad.Han frågade efteråt om något var fel och jag förklarade att det inte var skönt för mig. Han sa att han kände sig dålig. För mig känns det konstigt att han frågade först efteråt, som att han prioriterade sin lust över mitt mående.Jag vet inte hur jag ska känna. Har ni några råd att ge mig?
-
Svar på tråden Kände mig utnyttjad
-
Ja, det kanske blev lite påklistrat. Men det har hänt många gånger förr i liknande situationer med andra människor.Anonya skrev 2025-03-29 10:33:27 följande:
Du tar i väldigt och anklagar TS för att vilja tjäna pengar.
Ditt råd att inte lägga sig i samma säng som en ung kille om man inte vill ha sex är väldigt konstigt i detta sammanhang. Ska TS alltså sova på soffan de kvällar hon inte vill ha sex med sin egen pojkvän?
Ja, någon av dom kan ju lägga sig i soffan eller så har de en extra säng. Vad är problemet?
Är det bättre att båda / ena ska må dåligt? Bara för man ska ligga i samma säng? Låter konstigt att inte kunna begränsa och sätta tydliga gränser genom att göra ett aktivt val så man förhindrar liknande situationer. Ser inget konstigt med att man inte sover tillsammans om man vet om att man inte vill ha sex, sexet är dåligt eller att den andra kommer vilja ha sex för att den är kåt.
Man måste ju ta lite ansvar för fan, från båda hållen! Om då lösningen är att inte sova tillsammans för att underlätta missförstånd, dåligt mående samt skuldbeläggande, så är det ju en jävligt bra lösning till att börja med!
Ser inget problem med det överhuvudtaget faktiskt! Utan snarare tycker jag att det påvisar en vilja i att kunna sätta enkla regler så det inte blir fel från bådas håll och därmed så är det lättare att ta ställning i om de överhuvudtaget passar varandra eller inte.
Men att gå och lägga sig ihop med en som gärna blir anklagad av hela samhället för hur den är skapt biologiskt, fysiskt som psykiskt låter för mig som en extremt sinnessjuk handling och värld. -
Man måste väl kunna ligga i samma säng utan att det ska förväntas sex, eller? TS, om sexet inte funkar så borde du prata med honom.
-
Flaggan vajar på sin stång... 🚩Anonym (td) skrev 2025-03-29 10:13:55 följande:
Hela grejen låter jättemärklig.
Förspel genom att leka med analen?
Som du inte gillar.
Hänt flera gånger.
Du vill inte knulla men låter han göra det ändå?
Alltså, för det första så låter det inte som en riktig man, utan en snor unge du är med.
Och för det andra.. hur kommer det sig att han inte har förstått att förspelet inte är något förspel överhuvudtaget, då du inte gillar det?
Det här var en så märklig text så man undrar ju om ts är ett troll???
Varför har inte informationen om att du inte gillar hans typ av förspel gått fram till honom? Låter som du har varit extremt otydlig?
Varför måste du låta han få knulla av sig och inte hjälper till på annat sätt, exempelvis handen?
Tycker fokuset som alltid verkar bli i sådana här trådar läggs rent av fel här.
Ts , du låter inte vara i skick i att vara i en relation eller ha sex överhuvudtaget. Var i ligger ditt eget ansvar om att inte försätta dig i en sådan situation? Menar, det var ju inte första gången det här hände.
Jag har själv känt mig väldigt utnyttjad, och då är jag en man och känt det från kvinnor. Men i grunden så var det ju jag som inte har tagit ansvar för mig själv som har lett till sådana situationer. Istället för att försöka skuldbelägga andra och sedan straffa stenhårt bara för att det har ett vist typ av kön, så måste man faktiskt även se sitt egna ansvar och sitt egna mående i det hela.
Varför går du och lägger dig i samma säng med en ung kille om du inte vill ha sex?
Alla vet vad unga kilar vill. Det är liksom ingenting som kommer helt plötsligt utan det är så dom fungerar och är biologiskt utformade både fysiskt och psykiskt i sina unga år framför allt! Att de vill ha sex! Men här har man försökt göra det till något ful av det i Sverige.
Om tråden är sann, så behöver du göra slut och sedan reda ut ditt egna mående ts!
Hade ju varit en helt annan sak om han hade slagit dig så du däckade, bundit fast dig i sängen eller drogat ner dig. Men du går ju om och om igen frivilligt och lägger dig i en situation som du egentligen inte trivs med och sedan söker du sympatier från samhället där du ska få en ego boost om att killen utfört en våldtäkt så att du kan tjäna pengar på dt för att må bra när du shoppar loss för pengarna därefter? Samtidigt som du har förstört hans liv, allt för att du inte säger NEJ! Eller kompromissar på andra sätt. Och vill du definitivt inte ha sex, så lägg dig då inte med en kille i samma säng !
-
Freddie K skrev 2025-03-29 10:58:09 följande:
Man måste väl kunna ligga i samma säng utan att det ska förväntas sex, eller? TS, om sexet inte funkar så borde du prata med honom.
Självklart. Och när suget inte finns där så kan de ligga i samma säng.
Jag har varit med en jäkla massa kvinnor.
En del av dom utnyttjade även mig enbart för att jag bodde i stan medan de kom från landet och ville sova över i stan. De kom och la sig i min säng som någon jäkla rättighet. Så jag sa rakt ut, vill du inte ha sex med mig så får du gå och lägga dig i soffan då jag är kåt och vet att det kommer bli jobbigt för mig att ha dig så nära.
Varför skulle det vara ett problem och en röd varningsflagg?
Ni vill döma just män / killar så därav ser ni räd flagg. Men här tog jag ansvar för situation. Det kunde tjejerna med ha gjort genom att inte lägga sig i min säng från första början utan att fråga om det var okej och samtidigt se till att alla förstod vart gränserna gick.
Nu har jag inte haft några problem tack vare att jag kickade ur dom ur min säng tills att jag inte var kåt längre och då fick de gärna komma till sängen om de ville det, eller skita i det. Spelade ingen som helst roll för mig.
Det är lite som att sätta mat framför en utsvulten människa och sedan kräva att den inte ska äta av maten. Vill man inte erbjuda den mat då sätter man inte fram någon mat frivilligt framför den utan går in i annat rum och behåller sin mat.
Jo, liknelsen är extremt bra faktiskt. För det är precis på samma sätt för unga män och deras kåthet. Båda behöver stilla ett fysiskt och psykiskt begär! -
Anonym (Röd) skrev 2025-03-29 11:06:40 följande:Flaggan vajar på sin stång... 🚩
För att jag tycker att även kvinnor ska ta ansvar samt att man kan ligga på skilda platser?
Är det en röd flagga för det, så kan jag tala om för er som håller med Anonym (Röd), att det inte är jag som är naiv samt surrealistisk samt samt utsätter mig för dåliga situationer... längre, p ga dåligt mående. (Obs. om du tolkar det som att jag har gjort något dumt mot någon tjej, så läs inlägget ovanför igen!) Så slipper vi tjafsa vidare om det !
Det är ingen mänsklig rättighet att sova tillsammans med någon annan! Oavsett kön! Och än mindre när man har olika skilje-aktigheter vad gällande i en säng situation!
-
Att sluta ge sin kvinna förspel låter skumt...visst om hon inte vill ha så självklart!Anonym (B) skrev 2025-03-29 09:46:05 följande:Kände mig utnyttjadDet hände en grej igår mellan mig och min pojkvän som gjorde mig väldigt illa till mods.Vi skulle sova, han var kåt och ville ha sex. Jag har haft väldigt låg sexlust på senaste, en av anledningarna till det är att jag inte blir tillfredsställd av honom längre. Han har slutat ge mig förspel. Hans "förspel" är att fingra mig i analen vilket jag inte gillar. Till slut sa han att han inte kunde sova för att han var så kåt. Vilket fick mig att känna mig tvungen att ha sex, så jag vände mig på sidan så han kunde komma in i mig. Jag kände mig bara så utnyttjad.Han frågade efteråt om något var fel och jag förklarade att det inte var skönt för mig. Han sa att han kände sig dålig. För mig känns det konstigt att han frågade först efteråt, som att han prioriterade sin lust över mitt mående.Jag vet inte hur jag ska känna. Har ni några råd att ge mig?
Att han gör det du beskriver som "förspel", låter sjukt...att välja mellan att slicka sin kvinna eller köra upp ett finger i röven på henne och av egen vilja välja fel alternativ...vad är det för fel på honom...du gillar inte ens det han gör...låt han inte utnyttja dig för sin sjuka fantasi...vad blir nästa sak han finner intresse i att göra med dig?!?
Är man jävligt kåt så kan det vara svårt att varva ner...det är bara att gå in på toa...runka som en tok och gå och sova...varför skall han använda dig istället för sin hand?
Det han gör är inte av kärlek!
Det där med prioriteringar är inte hans starka sida, han kunde frågat vad du ville rent sexuellt.
Vad gör han när han är klar med erat sex...ligger han och myser med dig och kramar och pussar på dig och njuter av att bara ligga intill dig eller vänder han ryggen till och sover???
Denna killen är direkt bortkopplad från verkligheten och han gör precis vad som faller på...även mot din vilja.
För honom är du en bra uppsättning med hål att utnyttja, tyvärr! -
Har till och med haft kvinnor i min säng som bara har gått och lagt sig i den utan att fråga, som dessutom inte velat ha sex men även vägrat flytta sig ur den!
Trots att jag sa att det var jobbigt för mig. Då fick jag till och med ta till hot, om att: Flyttar inte du dig nu så kan du gå härifrån. Det är mitt hem och du har ingen rätt att ligga i min säng när jag inte vill det ! -
Du kanske borde se över ditt umgänge om du har oönskade personer i din säng i tid och otid.Anonym (td) skrev 2025-03-29 11:25:31 följande:
Har till och med haft kvinnor i min säng som bara har gått och lagt sig i den utan att fråga, som dessutom inte velat ha sex men även vägrat flytta sig ur den!
Trots att jag sa att det var jobbigt för mig. Då fick jag till och med ta till hot, om att: Flyttar inte du dig nu så kan du gå härifrån. Det är mitt hem och du har ingen rätt att ligga i min säng när jag inte vill det !
-
Han bryr sig inte och gör sånt du inte vill. Dumpa.
-
Ja. Och det har jag gjort idag. Men hade närmare 10 år av den här problematiken.Anonym (Röd) skrev 2025-03-29 11:28:30 följande:Du kanske borde se över ditt umgänge om du har oönskade personer i din säng i tid och otid.
Mådde väldigt dåligt redan innan och var för snäll till en början. Idag avskyr jag allt och alla.