• Anonym (B)

Kände mig utnyttjad

Det hände en grej igår mellan mig och min pojkvän som gjorde mig väldigt illa till mods.

Vi skulle sova, han var kåt och ville ha sex. Jag har haft väldigt låg sexlust på senaste, en av anledningarna till det är att jag inte blir tillfredsställd av honom längre. Han har slutat ge mig förspel. Hans "förspel" är att fingra mig i analen vilket jag inte gillar. Till slut sa han att han inte kunde sova för att han var så kåt. Vilket fick mig att känna mig tvungen att ha sex, så jag vände mig på sidan så han kunde komma in i mig. Jag kände mig bara så utnyttjad.

Han frågade efteråt om något var fel och jag förklarade att det inte var skönt för mig. Han sa att han kände sig dålig. För mig känns det konstigt att han frågade först efteråt, som att han prioriterade sin lust över mitt mående.

Jag vet inte hur jag ska känna. Har ni några råd att ge mig? 
  • Svar på tråden Kände mig utnyttjad
  • Freddie K

Det låter som att han inte bryr sig om dig utan tänker bara på sig själv. Jag själv älskar långa förspel och vill gärna ge henne all njutning jag kan. Försök att prata med honom om det. Funkar inte det så kanske ni ska göra slut?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • NinniQX

Bästa rådet jag har dig är att sluta ställa upp. Han verkar helt upptagen med sig själv för att kunna se hur du mår. Svarade han bara att han mår dåligt när du sa att det inte var skönt? 

• Anonym (B)
    NinniQX skrev 2025-03-29 10:06:58 följande:

Bästa rådet jag har dig är att sluta ställa upp. Han verkar helt upptagen med sig själv för att kunna se hur du mår. Svarade han bara att han mår dåligt när du sa att det inte var skönt? 

Jag sa att det inte var skönt för mig utan förspel och då sa han bara att han kände sig dålig som inte kunde tillfredsställa mig 
  • Anonym (td)

Hela grejen låter jättemärklig.

Förspel genom att leka med analen?
    Som du inte gillar.

Hänt flera gånger.

Du vill inte knulla men låter han göra det ändå?

Alltså, för det första så låter det inte som en riktig man, utan en snor unge du är med.

Och för det andra.. hur kommer det sig att han inte har förstått att förspelet inte är något förspel överhuvudtaget, då du inte gillar det?

Det här var en så märklig text så man undrar ju om ts är ett troll???

Varför har inte informationen om att du inte gillar hans typ av förspel gått fram till honom? Låter som du har varit extremt otydlig?
    Varför måste du låta han få knulla av sig och inte hjälper till på annat sätt, exempelvis handen?

Tycker fokuset som alltid verkar bli i sådana här trådar läggs rent av fel här.

Ts , du låter inte vara i skick i att vara i en relation eller ha sex överhuvudtaget. Var i ligger ditt eget ansvar om att inte försätta dig i en sådan situation? Menar, det var ju inte första gången det här hände. 

Jag har själv känt mig väldigt utnyttjad, och då är jag en man och känt det från kvinnor. Men i grunden så var det ju jag som inte har tagit ansvar för mig själv som har lett till sådana situationer. Istället för att försöka skuldbelägga andra och sedan straffa stenhårt bara för att det har ett vist typ av kön, så måste man faktiskt även se sitt egna ansvar och sitt egna mående i det hela.

Varför går du och lägger dig i samma säng med en ung kille om du inte vill ha sex?
    Alla vet vad unga kilar vill. Det är liksom ingenting som kommer helt plötsligt utan det är så dom fungerar och är biologiskt utformade både fysiskt och psykiskt i sina unga år framför allt! Att de vill ha sex! Men här har man försökt göra det till något ful av det i Sverige.

Om tråden är sann, så behöver du göra slut och sedan reda ut ditt egna mående ts! 

Hade ju varit en helt annan sak om han hade slagit dig så du däckade, bundit fast dig i sängen eller drogat ner dig. Men du går ju om och om igen frivilligt och lägger dig i en situation som du egentligen inte trivs med och sedan söker du sympatier från samhället där du ska få en ego boost om att killen utfört en våldtäkt så att du kan tjäna pengar på dt för att må bra när du shoppar loss för pengarna därefter? Samtidigt som du har förstört hans liv, allt för att du inte säger NEJ! Eller kompromissar på andra sätt. Och vill du definitivt inte ha sex, så lägg dig då inte med en kille i samma säng !

• Anonym (td)
    Anonym (B) skrev 2025-03-29 10:12:11 följande:
    Jag sa att det inte var skönt för mig utan förspel och då sa han bara att han kände sig dålig som inte kunde tillfredsställa mig 
    Dels så är du otydlig, om du nu inte vill ha sex överhuvudtaget och dels så förminskar du hans rop på att få vägledning till att kunna tillfredsställa dig. Han säger ju att han mår dåligt över det! 

Sluta misshandla dig själv och honom ts. Håll dig borta från killar om du inte vill ha sex. Svårare än så är det inte i normala fall! 
  • Anonym (td)
    Anonym (td) skrev 2025-03-29 10:13:55 följande:

Hela grejen låter jättemärklig.

Alltså, för det första så låter det inte som en riktig man, utan som en snorunge, du är med.

• Anonym (td)

Och av någon anledning så är du ju med den här grabben ändå. Så vad nu än anledningen är, så låter det ju som att du utnyttjar även honom fast det kanske är på ett annat plan.

Lägg av, gå och sök hjälp och prata med någon om ditt mående, utan att förstöra hans liv!

• Anonya
    Anonym (td) skrev 2025-03-29 10:13:55 följande:

Varför går du och lägger dig i samma säng med en ung kille om du inte vill ha sex?
    Alla vet vad unga kilar vill. Det är liksom ingenting som kommer helt plötsligt utan det är så dom fungerar och är biologiskt utformade både fysiskt och psykiskt i sina unga år framför allt! Att de vill ha sex! Men här har man försökt göra det till något ful av det i Sverige.

Om tråden är sann, så behöver du göra slut och sedan reda ut ditt egna mående ts! 

Hade ju varit en helt annan sak om han hade slagit dig så du däckade, bundit fast dig i sängen eller drogat ner dig. Men du går ju om och om igen frivilligt och lägger dig i en situation som du egentligen inte trivs med och sedan söker du sympatier från samhället där du ska få en ego boost om att killen utfört en våldtäkt så att du kan tjäna pengar på dt för att må bra när du shoppar loss för pengarna därefter? Samtidigt som du har förstört hans liv, allt för att du inte säger NEJ! Eller kompromissar på andra sätt. Och vill du definitivt inte ha sex, så lägg dig då inte med en kille i samma säng !

Du tar i väldigt och anklagar TS för att vilja tjäna pengar. 
    Ditt råd att inte lägga sig i samma säng som en ung kille om man inte vill ha sex är väldigt konstigt i detta sammanhang. Ska TS alltså sova på soffan de kvällar hon inte vill ha sex med sin egen pojkvän?

• Anonym (S)

Helt fel av honom att lägga press på dig på det viset.

Men jag undrar om du har talat om för honom vad du vill ha? För om sexet var bra, i början av förhållandet, så handlar det ju inte om att han inte kan.

Eller handlar det om att han inte fattar att det inte alltid är läge? Att du inte är nyförälskad längre och ibland faktiskt bara vill sova?

Ni verkar ha hamnat i en nedåtgående spiral, och ni behöver nog prata om detta vid ett tillfälle när inte en är trött och den andra kåt. 

• Anonym (M)
    Anonym (B) skrev 2025-03-29 10:12:11 följande:
    Vilken jävla offerkofta. 
Svar på tråden Kände mig utnyttjad