-
Det hände en grej igår mellan mig och min pojkvän som gjorde mig väldigt illa till mods.Vi skulle sova, han var kåt och ville ha sex. Jag har haft väldigt låg sexlust på senaste, en av anledningarna till det är att jag inte blir tillfredsställd av honom längre. Han har slutat ge mig förspel. Hans "förspel" är att fingra mig i analen vilket jag inte gillar. Till slut sa han att han inte kunde sova för att han var så kåt. Vilket fick mig att känna mig tvungen att ha sex, så jag vände mig på sidan så han kunde komma in i mig. Jag kände mig bara så utnyttjad.Han frågade efteråt om något var fel och jag förklarade att det inte var skönt för mig. Han sa att han kände sig dålig. För mig känns det konstigt att han frågade först efteråt, som att han prioriterade sin lust över mitt mående.Jag vet inte hur jag ska känna. Har ni några råd att ge mig?
-
Svar på tråden Kände mig utnyttjad
-
Min kille försökte med samma förspel som din. Porrskada säger jag bara. Jag sade bara lugnt ifrån att sånt där ger mig inte minsta lilla, bara obehag. Det jag däremot gillar är om du smeker mig mjukt på skinkorna eller mellan benen.
Män är simpla och behöver tydlighet. De är inte tankeläsare eller särskilt bra på att känna av hintar. Det är något jag lärt mig med åren.
Samma sak om jag är ledsen, arg, irriterad så måste jag säga varför. Att kunna läsa in eller känna av är verkligen inte hans starka sida.
-
Om man bor tillsammans med någon och den ena är så kåt att den har svårt att behärska sig får denne flytta på sig om det är ett problem. Man ska för bövelen kunna sova i sin egen säng utan att känna sig tvingad att ligga eller bli våldtagen av sin egen partner!
-
Ingen har påstått att någon ska bli våldtagen eller att det är rätt.elmadumle skrev 2025-03-29 14:08:35 följande:
Om man bor tillsammans med någon och den ena är så kåt att den har svårt att behärska sig får denne flytta på sig om det är ett problem. Man ska för bövelen kunna sova i sin egen säng utan att känna sig tvingad att ligga eller bli våldtagen av sin egen partner!
-
Kvinnor vill ha det pedantiskt städat. Men ändå kräver dom att männen ska hjälpa till med städningen. Så enligt din retorik så ska kvinnor städa om dom känner ett behov av det och inte trycka på sin partner om det. Vet du, jag håller med dig om det!elmadumle skrev 2025-03-29 14:08:35 följande:
Nu tyckte jag väl att om man bor ihop så får man väl turas om om sängplatsen. För sängen tillhör antagligen inte enbart den ena.
Precis som man bör hjälpas åt och städa eller städa varsin gång. Men det slog du helt bort med hjälp av din retorik. Bra där! -
Personer som inte kan ligga nära sin partner utan att tro sig vara berättigad till dennes kropp ska inte ha en partner alls. Den borde hållas på tryggt avstånd från alla den skulle kunna tänkas bli kåt på.Anonym (td) skrev 2025-03-29 18:43:32 följande:Kvinnor vill ha det pedantiskt städat. Men ändå kräver dom att männen ska hjälpa till med städningen. Så enligt din retorik så ska kvinnor städa om dom känner ett behov av det och inte trycka på sin partner om det. Vet du, jag håller med dig om det!
Nu tyckte jag väl att om man bor ihop så får man väl turas om om sängplatsen. För sängen tillhör antagligen inte enbart den ena.
Precis som man bör hjälpas åt och städa eller städa varsin gång. Men det slog du helt bort med hjälp av din retorik. Bra där! -
Vilket dravel. Ditt resonemang var orimligt redan vid "varför lägger man sig i en säng" men sen blev det tragikomiskt när du började konspirera om ekonomiskt utnyttjande. Trist att du målar ut dina medmän som primitiva stackare som helt saknar förmåga att kontrollera sin sexlust.Anonym (td) skrev 2025-03-29 10:13:55 följande:
Hela grejen låter jättemärklig.
Förspel genom att leka med analen?
Som du inte gillar.
Hänt flera gånger.
Du vill inte knulla men låter han göra det ändå?
Alltså, för det första så låter det inte som en riktig man, utan en snor unge du är med.
Och för det andra.. hur kommer det sig att han inte har förstått att förspelet inte är något förspel överhuvudtaget, då du inte gillar det?
Det här var en så märklig text så man undrar ju om ts är ett troll???
Varför har inte informationen om att du inte gillar hans typ av förspel gått fram till honom? Låter som du har varit extremt otydlig?
Varför måste du låta han få knulla av sig och inte hjälper till på annat sätt, exempelvis handen?
Tycker fokuset som alltid verkar bli i sådana här trådar läggs rent av fel här.
Ts , du låter inte vara i skick i att vara i en relation eller ha sex överhuvudtaget. Var i ligger ditt eget ansvar om att inte försätta dig i en sådan situation? Menar, det var ju inte första gången det här hände.
Jag har själv känt mig väldigt utnyttjad, och då är jag en man och känt det från kvinnor. Men i grunden så var det ju jag som inte har tagit ansvar för mig själv som har lett till sådana situationer. Istället för att försöka skuldbelägga andra och sedan straffa stenhårt bara för att det har ett vist typ av kön, så måste man faktiskt även se sitt egna ansvar och sitt egna mående i det hela.
Varför går du och lägger dig i samma säng med en ung kille om du inte vill ha sex?
Alla vet vad unga kilar vill. Det är liksom ingenting som kommer helt plötsligt utan det är så dom fungerar och är biologiskt utformade både fysiskt och psykiskt i sina unga år framför allt! Att de vill ha sex! Men här har man försökt göra det till något ful av det i Sverige.
Om tråden är sann, så behöver du göra slut och sedan reda ut ditt egna mående ts!
Hade ju varit en helt annan sak om han hade slagit dig så du däckade, bundit fast dig i sängen eller drogat ner dig. Men du går ju om och om igen frivilligt och lägger dig i en situation som du egentligen inte trivs med och sedan söker du sympatier från samhället där du ska få en ego boost om att killen utfört en våldtäkt så att du kan tjäna pengar på dt för att må bra när du shoppar loss för pengarna därefter? Samtidigt som du har förstört hans liv, allt för att du inte säger NEJ! Eller kompromissar på andra sätt. Och vill du definitivt inte ha sex, så lägg dig då inte med en kille i samma säng !
-
Ja, jag har ett råd
Din pojkvän är en egoistisk stövel. Gör slut. En partner ska få en att må bra. -
Försök inte klistra på mig om några jävla medmän. Tvärtom så kickar jag ju ut kvinnorna ur sängen ! Vilken medmän menar du på gör det?Daphodil skrev 2025-03-29 18:56:41 följande:Vilket dravel. Ditt resonemang var orimligt redan vid "varför lägger man sig i en säng" men sen blev det tragikomiskt när du började konspirera om ekonomiskt utnyttjande. Trist att du målar ut dina medmän som primitiva stackare som helt saknar förmåga att kontrollera sin sexlust.
-
Ja, klarar man inte att ligga i samma säng utan sex så ska man nog inte gå lös i samhället..Freddie K skrev 2025-03-29 10:58:09 följande:
Man måste väl kunna ligga i samma säng utan att det ska förväntas sex, eller? TS, om sexet inte funkar så borde du prata med honom.
Ts måste prata med killen ja. Han verkar ung och ego men är samtidigt ingen tankeläsare. Sex är ett samspel där kommunikation är ett måste. -
om mannen vill ha sex men inte jag, menar du då att jag ska gå ifrån sängen för att inte ska riskera råka ut för våldtäkt? om mannen vore så så skulle han åkt ut för länge sedan och aldrig fått återvända, du vet att det finns normala män som fattar vad man säger?Anonym (td) skrev 2025-03-29 21:39:04 följande:Försök inte klistra på mig om några jävla medmän. Tvärtom så kickar jag ju ut kvinnorna ur sängen ! Vilken medmän menar du på gör det?