Varför ska kvinnorna ta över allt?
Jag är så less på kvinnor som tar över allt. Varför måste kvinnor ta över allt? I Tv-sporten måste det vara minst En kvinna bara för att oavsett hur okunnig hon är på fotboll. Börjar det inte bli löjligt?
Jag är så less på kvinnor som tar över allt. Varför måste kvinnor ta över allt? I Tv-sporten måste det vara minst En kvinna bara för att oavsett hur okunnig hon är på fotboll. Börjar det inte bli löjligt?
Det är ju snarare män som är precis överallt och har tagit över allt.
Det behövs verkligen kvinnor lite här och var. Vi är osynliga.
Känner du dig hotad?
Varför finns det så många okunniga män överallt?
Att tro att kvinnor hamnar på en plats beroende på inkvotering är så jävla lågutbildat. De män som tror det kommer inte bli vare sig valda, eller ens inkvoterade till något av värde någonsin.
Jaha, och ännu en tråd om hans hat gentemot kvinnor. Gör han inget annat?
På många arbetsplatser har tyvärr kvinnodominansen fått negativa konsekvenser.
Fler och fler kvinnor fyller på underifrån eftersom de tar akademisk examen i mycket större utsträckning än män som idag ofta misslyckas i den feminiserade svenska skolan.
Nu börjar de också att dominera i chefsleden och befordrar därmed varandra eftersom kvinnligt beteende premieras och manligt beteende ses som fel.
Jag har själv varit med om att en omtyckt manlig chef petades och ersattes med en trevlig men högst medelmåttig kvinnlig chef istället.
Ett systemfel har ersatts med ett annat systemfel. Syns väldigt tydligt att media utesluter män numera och enbart väljer att intervjua kvinnor eller ber att få ett uttalande från en kvinnlig expert. Mönstret är så tydligt, uteslut män eller förminska/fördumma dem om de absolut ska vara med.
På många arbetsplatser har tyvärr kvinnodominansen fått negativa konsekvenser.
Fler och fler kvinnor fyller på underifrån eftersom de tar akademisk examen i mycket större utsträckning än män som idag ofta misslyckas i den feminiserade svenska skolan.
Nu börjar de också att dominera i chefsleden och befordrar därmed varandra eftersom kvinnligt beteende premieras och manligt beteende ses som fel.
Jag har själv varit med om att en omtyckt manlig chef petades och ersattes med en trevlig men högst medelmåttig kvinnlig chef istället.
Jaha, och ännu en tråd om hans hat gentemot kvinnor. Gör han inget annat?