Varför ska kvinnorna ta över allt?
Jag är så less på kvinnor som tar över allt. Varför måste kvinnor ta över allt? I Tv-sporten måste det vara minst En kvinna bara för att oavsett hur okunnig hon är på fotboll. Börjar det inte bli löjligt?
Jag är så less på kvinnor som tar över allt. Varför måste kvinnor ta över allt? I Tv-sporten måste det vara minst En kvinna bara för att oavsett hur okunnig hon är på fotboll. Börjar det inte bli löjligt?
Kvinnorna som babblar på sportradion får mig att stänga av, då mina trumhinnor hotar med att säga upp sig.
Är totalt ointresserad av sport, men så länge det var männen med inte så gälla röster så stod jag iaf ut för det mesta.
Sen är det knappast så att kvinnor "har tagit över all", utan att de släppts in i den mycket mansdominerade världen. Kvinnor kan väl också vara sportintresserade?
Tycker du att det är galet att en kvinna kommenterar damfotbollen också?
Eller tycker du kanske att den inte ens är värd uppmärksamheten?
Själv bryr jag mig inte, mitt ex brukade säga att hans korpfotbollslag lätt skulle klå damlandslaget. Vad vet jag...
Och för att vända på det, vad tycker du om att manliga sjuksköterskor kallas just "sköterska"? Är det inte väl löjligt?
Nämdeperson?
Talesperson?