Varför ska kvinnorna ta över allt?
Jag är så less på kvinnor som tar över allt. Varför måste kvinnor ta över allt? I Tv-sporten måste det vara minst En kvinna bara för att oavsett hur okunnig hon är på fotboll. Börjar det inte bli löjligt?
Jag är så less på kvinnor som tar över allt. Varför måste kvinnor ta över allt? I Tv-sporten måste det vara minst En kvinna bara för att oavsett hur okunnig hon är på fotboll. Börjar det inte bli löjligt?
Att det skulle se ut så generellt på arbetsplatser finns inget belägg för.
Ja det är bara att skaffa konto på flash så ser man hur vissa personer och trådar vandrar emellan forumen. Stundtals rätt intressant.
Och visst behövs vi även där, ladies?
Kom igen nu och ge lite svar på tal i relations/ samlivstrådarna.
Skratta, gråt och förundras över hur manskligheten tänker (eller ibland inte).
Ja det är bara att skaffa konto på flash så ser man hur vissa personer och trådar vandrar emellan forumen. Stundtals rätt intressant.
Och visst behövs vi även där, ladies?
Kom igen nu och ge lite svar på tal i relations/ samlivstrådarna.
Skratta, gråt och förundras över hur manskligheten tänker (eller ibland inte).
Ts brukar för det mesta försvinna. Gör de detta för att reta upp folk, och egentligen är troll?
Japp, neutralt. Men inte normalt. Jag tror att dom mest fungerande och normala generellt sett hänger inte lika mycket på dessa sidor. Det är fler ensamma, bittra och olyckliga där.
Men jag menar inte att alla som hänger på Familjeliv och Flashback är olyckliga och bittra. Bara att det är mer generellt sett.