• Anonym (G)

Går sönder

Jag och min pojkvän bråkade igår och idag hörs vi inte... jag går sönder inombords. Han ignorerar mitt meddelande :(

• Svar på tråden Går sönder
  • Anonym (Ännu en tråd utan info)
    Anonym (G) skrev 2024-12-03 21:03:58 följande:

Men hur många dagar kan en man vara så här tyst? Det har endast gått en dag och det dödar mig.

Går ju inte att svara på. Kanske hör han av sig ikväll, kanske aldrig igen. Vill du fortsätta att vara tillsammans med honom?
  • Anonym (T)
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 21:08:00 följande:
    Det är inte frågan om kön utan om ett kontrollerande beteende.
    Så om en kvinna slutar svara mig för att jag ihärdigt påstår att jag måste hänga med hennes bff hela kvällarna, helst av allt helt utan henne. Då är det inte självbevarelsebedrift från hennes sida? Det är ett kontrollerande beteende...

Perfekt, då kan jag också börja köra med den ursäkten till nästa tjej. 
  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:13:09 följande:
    Så om en kvinna slutar svara mig för att jag ihärdigt påstår att jag måste hänga med hennes bff hela kvällarna, helst av allt helt utan henne. Då är det inte självbevarelsebedrift från hennes sida? Det är ett kontrollerande beteende...

"Nej, jag måste hänga med din slyniga bästa kompis som så uppenbart vill träffa mig. Sluta vara så kontrollerande..."
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:13:09 följande:

Är det vad ts har sagt till den här killen?
  • Anonym (T)
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 21:19:57 följande:
    Är det vad ts har sagt till den här killen?
    Du hade ingen som helst aning om vad konversationen faktiskt gällde innan TS yttra det. Så det är precis det du faktiskt tänker. 
  • Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:22:26 följande:
    Du hade ingen som helst aning om vad konversationen faktiskt gällde innan TS yttra det. Så det är precis det du faktiskt tänker. 
    Det är jättebra tips jag får av er här inne. Tack tjejer ;)
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:22:26 följande:
    Varför låtsas du som att ts säger sånt till killen?
  • Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:35:24 följande:
    Är du dum i huvudet eller.. Kanske tycker du jag låter som en som mest är tyst? 
    Anmält dina inlägg 
  • Anonym (T)
    Anonym (J) skrev 2024-12-03 20:31:01 följande:
    Tystnar man så gör man det för att kontrollera 

Är det så du brukar göra eller varför så känsligt? 
    Är det därför du sitter och är tyst nu, så länge du inte hotar rakt ut? Och varför försökte du att sätta dig på TS?

Inte okej för andra att ställa TS lite djupgående frågor, men självklart okej att DU gör det? Och du är vem?
  • Anonym (T)
    Anonym (J) skrev 2024-12-03 21:31:14 följande:
    Anmält dina inlägg 
    Pinsamt inlägg värre, alla kan vi nog räkna ut vad du håller på med. Även när du är tyst och inte skriver. Vi liksom förväntar oss inget "högre" beteende när det kommer just från dig. 
Svar på tråden Går sönder