• Anonym (G)

Går sönder

Jag och min pojkvän bråkade igår och idag hörs vi inte... jag går sönder inombords. Han ignorerar mitt meddelande :(

• Svar på tråden Går sönder
  • Anonym (S)
    Anonym (Ännu en tråd utan info) skrev 2024-12-03 19:46:23 följande:
    Verkligen inte.
    Vad ts skrev i meddelandet kvittar. Hon har en kontrollerande pojkvän som utsätter henne för psykisk misshandel. Hade du tänkt skuldbelägga henne beroende på vad hon skrev i meddelandet, eller vilken betydelse har det för det riktiga problemet?
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 19:50:24 följande:
    Åh nej, vad är denna hemska kontrollen han kom nu med? Var det att du ej fick hänga med någon ny kille du börjat prata med på jobbet? 
    Vad fan är det för fel på dig..?
  • Anonym (G)

Jag skrev att vi redan pratat om det. Om det nu är så viktigt.

• Anonym (L)

Du väljer att gå sönder istället för att göra slut med någon som försöker kontrollera dig. Ok, då vet vi.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 19:56:03 följande:
    Oj vilken elak ton du tar dig. Känner du igen dig? 
    Varför skriver du till ts som du gör? Tycker du om att sparka på de som redan ligger?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ännu en tråd utan info)
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 19:52:09 följande:
    Vad ts skrev i meddelandet kvittar. Hon har en kontrollerande pojkvän som utsätter henne för psykisk misshandel. Hade du tänkt skuldbelägga henne beroende på vad hon skrev i meddelandet, eller vilken betydelse har det för det riktiga problemet?
    TS har i vanlig ordning inte förklarat på vilket sätt han kontrollerar henne. Eller någon annan information. Så nej, jag köper det inte rakt av och jag är nyfiken på vilken typ av meddelande hon skickat. Det behövs mer information innan man börjar skrika om psykisk misshandel.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Går sönder