• Anonym (G)

Går sönder

Jag och min pojkvän bråkade igår och idag hörs vi inte... jag går sönder inombords. Han ignorerar mitt meddelande :(

• Svar på tråden Går sönder
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:20:50 följande:
    Kolla!!!! TS var hel nog att svara på på våra inlägg helt själv. Vi behövde inte dig. 
    Förklara vad du menar med dessa inlägg, var tar du dessa antaganden ifrån?
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 19:50:24 följande:
    Går sönderÅh nej, vad är denna hemska kontrollen han kom nu med? Var det att du ej fick hänga med någon ny kille du börjat prata med på jobbet? 
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:07:26 följande:

Så återigen TS, om vad startade du bråk och varför påstår du att han är kontrollerande? 

• Anonym (G)

Kan ni sluta tjaffsa om orelevanta saker. Jag har skrivit och jag mår inte bra.

• Anonym (Ännu en tråd utan info)
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 20:21:21 följande:
    Nej, men det är inte så relevant med tanke på det större problemet. Varför försöka lösa problemet med att de är osams när ts bara borde lämna honom?

Tycker du fortfarande att det verkar som att ts pojkvän kanske inte är kontrollerande förresten?
    Ingen aning ärligt talat. Om hon är en sån som lägger upp sexiga bilder och jagar manliga följare, så kanske han har en poäng.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:25:48 följande:
    Förklara istället hur du vet att det är kontrollerande beteende när du inte ens vet vad fan som hände.
    Jag litade på ts omdöme. Påstår du att han inte är kontrollerande?

Förklara var du drog dina slutsatser ifrån kring att ts vill umgås med andra killar och att det är hon som startar bråk.
  • Anonym (S)
    Anonym (Ännu en tråd utan info) skrev 2024-12-03 20:25:10 följande:
    Ingen aning ärligt talat. Om hon är en sån som lägger upp sexiga bilder och jagar manliga följare, så kanske han har en poäng.
    Läs inlägg 25 igen. Tycker du att det låter som att det han gör är ok?
  • Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:03:39 följande:
    Vem utom du här har fått för sig att hon ligger ner... Hade du varit lika uppkäftig om det var en kille som satt och "böla" om  något "kontrollerande beteend" för att hans flickvän inte låter han få träffa tjejer?
    Ingen har sagt att ts tråd handlar om det ens utan det var ett hitta på. Håll tyst.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:25:48 följande:
    Förklara istället hur du vet att det är kontrollerande beteende när du inte ens vet vad fan som hände.
    Tystnar man så gör man det för att kontrollera 

Är det så du brukar göra eller varför så känsligt? 
  • Anonym (Ännu en tråd utan info)
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 20:28:11 följande:
    Läs inlägg 25 igen. Tycker du att det låter som att det han gör är ok?
    Det var det inlägget jag syftade på. Vilka är dessa följare? Om det bara är folk som gillar hennes bilder kan jag helt förstå honom.

Men nu vill ju inte TS att vi ska tjafsa, så vi släpper det.
Svar på tråden Går sönder