• Anonym (G)

Går sönder

Jag och min pojkvän bråkade igår och idag hörs vi inte... jag går sönder inombords. Han ignorerar mitt meddelande :(

• Svar på tråden Går sönder
  • Anonym (Ännu en tråd utan info)
    Anonym (G) skrev 2024-12-03 20:46:48 följande:

Så det är normalt att han ignorerar mig sedan igår för att han behöver tid att "tänka"

Tycker som jag skrivit tidigare att det är svårt att veta, eftersom jag inte vet vad du skrev. Men i allmänhet så tycker jag verkligen det. Män behöver ofta lite space. De går till sin grotta. Ge honom lite tid och se vad som händer.
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:44:19 följande:
    Enda mobbaren här inne är du som jag kan se det. Försöker tysta inte bara oss utan även TS utan att ha det minsta kött på benet..

TS förstod ju till och med bättre än dig att det kan vara bra att dela med sig lite mer intel. 

Hur jag har tänkt att hjälpa TS är att säga det där är inget mera än problem och hon bör akta sig.

Jag kan börja skriva såna inlägg sekunden som ni två bölingar slutar bitcha om "en ton ni tyckt jag tatt i mina inlägg". För jag löste just problemet. 
    Jag har inte försökt tysta ts och jag säger ifrån för att du är elak mot ts. Du får kalla det vad fan du vill.

Men vad bra att du äntligen kan fatta det jag skrev redan i första inlägget..... Obestämd
  • Anonym (S)
    Anonym (Ännu en tråd utan info) skrev 2024-12-03 20:50:33 följande:
    Tycker som jag skrivit tidigare att det är svårt att veta, eftersom jag inte vet vad du skrev. Men i allmänhet så tycker jag verkligen det. Män behöver ofta lite space. De går till sin grotta. Ge honom lite tid och se vad som händer.
    Varför ska ts försöka laga relationen med en kontrollerande person? Det är väl enda anledningen till att ge space, annars är det lika bra ts gör slut.
  • Anonym (T)
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 20:52:58 följande:
    Jag har inte försökt tysta ts och jag säger ifrån för att du är elak mot ts. Du får kalla det vad fan du vill.

Men vad bra att du äntligen kan fatta det jag skrev redan i första inlägget..... Obestämd
    Det är en bedömning jag kan göra nu när jag har lite kött på benet. Inte en bedömning som du gör bara för att det handlar just om män.
  • Anonym (Va)

Vad ger detta förhållande till dig?Lycka ,glädje?Om svaret är nej,fundera på vad du vill av livet.Massa drama och problem?

• Anonym (Ännu en tråd utan info)
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 20:54:22 följande:
    Varför ska ts försöka laga relationen med en kontrollerande person? Det är väl enda anledningen till att ge space, annars är det lika bra ts gör slut.
    Jag har inte sagt att hon ska laga relationen. Jag har sagt att du hon ska ge honom lite space och se vad som händer. Hon verkar ju inte vilja göra slut. Och du kan väl låta mig ge de råd som JAG tycker är rätt. Ingen har facit här. TS får väl själv bestämma vilka råd hon lyssnar på och inte.
  • Anonym (G)

Men hur många dagar kan en man vara så här tyst? Det har endast gått en dag och det dödar mig.

• Anonym (L)
    Anonym (G) skrev 2024-12-03 21:03:58 följande:

Men hur många dagar kan en man vara så här tyst? Det har endast gått en dag och det dödar mig.

Varför kan du inte svara på varför du väljer att vara tillsammans med en kille som behandlar dig som skit och försöker kontrollera dig?
  • Anonym (S)
    Anonym (G) skrev 2024-12-03 21:03:58 följande:

Många dagar. Han kan straffa dig i veckor om han känner för det, men om han är "smart" så kommer han att se till att ni har kontakt inom max 14 dagar.
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:55:22 följande:
    Det är en bedömning jag kan göra nu när jag har lite kött på benet. Inte en bedömning som du gör bara för att det handlar just om män.
    Det är inte frågan om kön utan om ett kontrollerande beteende.
Svar på tråden Går sönder