Inlägg från: AndreaBD |Visa alla inlägg
  • AndreaBD

Antisionism är inte antisemitism

Anonym (Antiextremist) skrev 2024-11-29 07:54:07 följande:
    Ingen källa? Är du blind? 😆

Vilka bevis? Vad är bevisen i videon. 

Det är så mycket svammel och lögner i dina kommentarer. Dina påståenden är inte sanna. Ja allt kan vara förfalskat och Israel gör precis det. 
    Förresten, här motsäger du verkligen dig själv. Du frågar var bevisen är, och att de inte skulle finnas, och sedan påstår du att de kan vara förfalskade. Då finns det alltså bevis i videon, eller? 

Du ser - i motsats till dig tar jag upp vad motsägelsen består i. Du brukar ju påstå att jag motsäger mig själv, men du har ALDRIG tagit upp hur, gett exempel. 
  • AndreaBD
    Anonym (Antiextremist) skrev 2024-11-29 12:45:40 följande:
    Hopplöst att diskutera med dig 😄 Jag tycker att du har stora problem med att förstå det jag skriver men även att uttrycka dina egna åsikter på ett tydligt sätt. Du säger emot dig själv i nästan alla dina kommentarer.

Men, jag passar på och skulle vilja fråga dig "Vad tycker du om sionismens stöd till kolonialism?"
    Okej - om du tycker att det finns flera olika sätt att byta ämne: Var så god och ange vilka? 
  • AndreaBD
    Anonym (Antiextremist) skrev 2024-11-29 13:08:01 följande:
    Kolla igen. Källa och namnet på den som skrev artikeln är där. Det är pinsamt hur dålig du är på att argumentera.

Det är samma bild som i min kommentar nr.403.
    För svårt att läsa EN mening.? ETT SCREENSHOT ÄR INGEN KÄLLA! 
  • AndreaBD
    Anonym (Antiextremist) skrev 2024-11-29 13:01:25 följande:
    Dina motsägelser? Tex, du skrev att du inte tycker att Bibeln ska ge några rättigheter till någon men endå tycker du att den ska ge rättighet till judar.
    Nej, så har jag inte sagt och det fanns ingen motsägelse. Men det räcker att jag har förklarat det tre gånger. Du kommer ju inte att förstå fjärde gången heller. 
  • AndreaBD
    Kolla igen. Källa och namnet på den som skrev artikeln är där. Det är pinsamt hur dålig du är på att argumentera.

Det är samma bild som i min kommentar nr.403.
    Det är inte så man anger källa och om du inte vet det så borde du inte diskutera i ett forum. Men du VET ju detta, eftersom vi har påpekat det många gånger för dig. 
  • AndreaBD

En arabisk, muslimsk kvinna från Israel som förklarar varför antisionism ÄR antisemitism.

Kolla från minut 8. Men hela videon är värd att lyssna på. 

• AndreaBD
     Det är pinsamt hur dålig du är på att argumentera.
    Tack. När du skriver det så vet jag att du har svårt att hitta något argument emot. 
  • AndreaBD
    Anonym (Antiextremist) skrev 2024-11-29 19:28:43 följande:
    För alla normala människor som är någorlunda bildade är det uppenbart att källan är Omni och artikeln är skrivet av Kinga Sanden?

Det här är tragikomiskt.
    Det är klart att jag kan hitta det. Men jag gör mig inte besväret, om det ändå inte verkar vara värt det. 
  • AndreaBD
    Anonym (Antiextremist) skrev 2024-12-01 02:57:19 följande:
    Jag litar på oberoende organisationer som FN, ICJ, ICC, Amnesty osv. Du, Andrea och andra israelvänner väljer att lita på Netanyahu och hans högerextremister som mördat över 17 000 oskyldiga barn och ska arresteras för folkmord. Valet är fritt.
    Fel. jag har sagt tydligt att jag inte litar på Netanyahu. Men jag litar på folk som lever i Israel, framför allt på de som har ursprung i den arabiska världen, eller den muslimska, i alla fall. Han här har turkiskt urspung och vuxit upp i Tyskland. Det här var lite skoj mest, men ändå talande:

www.youtube.com/shorts/eNhtLvgQVG8

Men här ett intervju med biträdande borgmästare av Jerusalem:

Luai Ahmed , svensk, ursprungligen från Yemen:

Mosab Hassan Youcef, son till en Hamas ledare i Gaza, som senare samarbetat med Israel för att hindra självmordsattentat:

Och Yoseph Haddad som förklarar exakt vilka rättigheter araber har i Israe och att det inte finns någon apartheid:

• AndreaBD
    Anonym (Antiextremist) skrev 2024-11-29 14:38:25 följande:

Etnisk rensning.

Den ultranationalistiske israeliske finansministern Bezalel Smotrich säger att Israel bör ockupera Gazaremsan och halvera dess palestinska befolkning genom att uppmuntra ?frivillig emigration?.

Varför spammar du ner tråden med extremister som ALLA här fördömer? Det finns ju inget att diskutera här. Han är en clown. Tyvärr så kommer det in clowner på ministerposter ibland. Vi kommer att se fler när Trump kommer tillbaka. Men de som han tillsätter är åtminstone intelligentare.
Svar på tråden Antisionism är inte antisemitism