• Anonym (Hynda)

Konstiga män

Träffar en man 50+ som verkligen inte vill prata om varken känslor eller framtid. (Vi har träffats i lite mer än tre månader.)Eller jo sin egna framtid, jag är inte med i dom planerna. När jag säger nåt säger han bara att vi får ta de som de kommer o vi får se vart de leder. Om jag vill ha en diskussion om nånting som har med framtiden eller känslor att göra så blir han förbannad rent av. Skriker o suckar högt. Om han förolämpar mig så frågar jag så klart vad han menar o då är jag tydligen oxå jobbig som vill fråga om allting o han är så trött. Han har ingen förståelse för mitt liv o mina barn som jag måste ta hand om men när de kommer till honom o hans faktiskt vuxna barn så är de helt annorlunda. 

Han säger att han vill ha de bra bara o de enda vi gör är att knulla. Om han säger att han saknat Mig o jag kommer dit så de första han gör är att stoppa handen mellan mina ben o klämma på brösten. Ofta är han redan naken när jag kommer. Men jag har sagt att jag inte vill de Så men han kan inte förstå varför man inte vill ha de skönt?. 

det går helt enkelt inte att prata med denna människa. Efter världens bråk för att jag gick till fel rum o betedde mig fel o vi inte pratat på flera dagar så får jag inte prata om den händelsen utan han frågar om jag har tid att komma o knulla ikväll. Vad fan är de för fel på män!!!

• Svar på tråden Konstiga män
  • Anonym (Vad är oklart?)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 21:04:44 följande:

Då borde han ha sagt de när vi började ses eftersom jag sa att jag gör inte kk relationer, jag är ute efter nåt seriöst. Då skulle han sagt att han ville bara vara kk så jag får välja om jag vill ge mig in i de eller inte. 

även nu när jag säger att jag inte tänker gå med på detta så säger han bara okej ha de bra o skickat tummen upp. 

då har man ju aldrig brytt sig öht 

Ja, han är ett arsel.

Med tanke på vad du berättat om din förra relation, så rekommenderar jag dig verkligen att vara ensam en period och ta den tiden till att bygga upp dig själv. Kolla gärna på youtube på videor om Feminine Energy och vettiga relationscoatcher, tex Stephen Talks. Se inte vad som helst, för det finns verkligen mycket skräp också på youtube, men Awwlexis kanal är inspirerande och även Margaritas kanal om Female Energy.

Beklagar verkligen hur du blev utnyttjad. Hemskt!

TS, se gärna denna kanal för att få verktyg att jobba med dig själv så att du sedan kan träffa enbart BRA män:

Just denna video är en bra introduktion.

• Anonym (Hynda)

Jag har ända vart singel i fyra År. Har inte ens dejtat. Men det Verkar ju som att män bara vill ha sex.  Jag är inte rädd för kärlek. 

Jag talade om för honom i början vad jag accepterar och inte. Var väldigt tydlig med de. Ändå gör han så här?. 

Vad mer kan man göra?

Anonym (Hynda) skrev 2024-11-16 07:44:15 följande:

Jag har ända vart singel i fyra År. Har inte ens dejtat. Men det Verkar ju som att män bara vill ha sex.  Jag är inte rädd för kärlek. 

Jag talade om för honom i början vad jag accepterar och inte. Var väldigt tydlig med de. Ändå gör han så här?. 

Vad mer kan man göra?

Det finns mycket mer att göra.

En sak är att klargöra att du inte har sex utanför en seriös relation. En annan sak är att du sätter upp högre krav för att du ska engagera dig känslomässigt.

Precisera för dig själv vad exakt du vill ha, och var inte rädd för att ställa höga krav! Vad vill du se i en relation? 
    Berätta inte om detta för männen du dejtar, utan avvakta och låt dem istället visa dig vilka de är och hur de fungerar!

Finns mycket mer, och jag rekommenderar som sagt kanalerna ovan.
  • Anonym (Hynda)

Jag har tittat väldigt mkt på såna kanaler på youtube. Jag vet exakt vad jag vill ha för man o vad mina krav är. Men det kanske inte finns såna män. Dom är bara så jävla kåta o de är de enda som verkar finnas i deras huven. 

När jag väl träffar ngn jag ens attraheras av vilket är sällan så faller jag för honom så fort. Jag vill verkligen att de ska funka. Försökte prata om saker osv men de gick ju inte alls. Hans mantra verkar vara jag vill bara ha de mysigt o må bra?
    ja vem fan vill inte det????

• Anonym (?)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-16 07:44:15 . Ändå gör han så här?. 

Vad mer kan man göra?

Han gör så här för att det funkar. Han vill ha sex och du går med på det

Du kan lämna honom
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-16 08:08:06 följande:

Jag har tittat väldigt mkt på såna kanaler på youtube. Jag vet exakt vad jag vill ha för man o vad mina krav är. Men det kanske inte finns såna män. Dom är bara så jävla kåta o de är de enda som verkar finnas i deras huven. 

När jag väl träffar ngn jag ens attraheras av vilket är sällan så faller jag för honom så fort. Jag vill verkligen att de ska funka. Försökte prata om saker osv men de gick ju inte alls. Hans mantra verkar vara jag vill bara ha de mysigt o må bra?
    ja vem fan vill inte det????

Dina krav matchar alltså inte med för vilka män du faller, eller så förändras du när du faller. Det är ju exakt detta som är problemet.

Men du gör som du vill. Skönt att du blivit av med just denne player åtminstone.

Och nej:
    Det finns massor av underbara män, jag har dejtat flera stycken. Av olika skäl valde jag bort dem ändå, men inte därför att de skulle vara dåliga på något vis utan därför att de inte passade just mig.

När vi faller riktigt fort handlar det om att någon triggar våra gamla minnen. Man känner ingen människa så fort att man av den anledningen kan bli kär på några månader. Attraktion kan förstås finnas omedelbart, men inte mer än så.

Om du är av meningen att du faller fort om du faller, då kommer du att fortsätta dras till det du nu dras till.
  • Anonym (Hynda)
    Anonym (Vad är oklart?) skrev 2024-11-16 08:25:42 följande:
    Dina krav matchar alltså inte med för vilka män du faller, eller så förändras du när du faller. Det är ju exakt detta som är problemet.

Men du gör som du vill. Skönt att du blivit av med just denne player åtminstone.

Och nej:
    Det finns massor av underbara män, jag har dejtat flera stycken. Av olika skäl valde jag bort dem ändå, men inte därför att de skulle vara dåliga på något vis utan därför att de inte passade just mig.

När vi faller riktigt fort handlar det om att någon triggar våra gamla minnen. Man känner ingen människa så fort att man av den anledningen kan bli kär på några månader. Attraktion kan förstås finnas omedelbart, men inte mer än så.

Om du är av meningen att du faller fort om du faller, då kommer du att fortsätta dras till det du nu dras till.
    Ja de är nog de som är problemet då. Jag faller för fort helt enkelt. Jag vill ju så gärna vara kär o hitta någon. Med den här mannen så egentligen Visste jag innan vi började träffas att han var fel men ändå ger jag mig in i de. Jag tänkte att de kanske funkar ändå. Det kan gå flera år innan jag träffar ngn som jag ens tycker är attraktiv. 
  • Anonym (Hynda)
    Anonym (?) skrev 2024-11-16 08:24:33 följande:
    Han gör så här för att det funkar. Han vill ha sex och du går med på det

Du kan lämna honom
    Jag har gjort de.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 16:09:17 följande:

Inte från min sida är de så. 

Anonym (Kalle) skrev 2024-11-15 15:57:55 följande:

Konstiga kvinnor det finns som inte fattar att hans intresse just nu är att ligga. 

Hur ska Jag fatta de då han säger annat?? Varför säger han då inte som de är?

Gå på hans beteende, inte vad han säger. Har med träffat på skitsnackare, ord är gratis liksom men vad man gör visar vad som egentligen pågår.

Den som höjer rösten och suckar högt åt mig ryker efter så kort tid, beroende på omständigheterna kan det även ske senare. Du tänker väl inte fortsätta träffa honom?
  • Anonym (Tjejen)

Läste att du har avslutat, klokt.

Tänkte mer på det här när man träffar någon och undrar vem dom är. Jag brukar iaktta att beteende och det dom säger stämmer överens. Det brukar göra det när någon blir attraherad och kär men har stött på nåt exempel där det inte alls gör det vilket är förvirrande. När jag känner sådär så tänker jag numera att, nä, den här personen använder ord för att få mig att gå med på saker jag säger att jag inte söker.

Om det ändå hade varit så lätt att människor var ärliga med vad dom söker. Men dom här som bara vill ha kk:s vet att då snävar dom ner sitt fångstnät mycket mer, så därför manipulerar dom.

• Anonym (Tjejen)

Att man inte kan redigera inlägg på FL är jobbigt.

Ändrar till att vissa som söker kk manipulerar, dom vettiga är raka med vad dom vill ha, då blir det noll problem imo.

• Anonym (Hynda)
    Anonym (Tjejen) skrev 2024-11-16 09:21:08 följande:

Läste att du har avslutat, klokt.

Tänkte mer på det här när man träffar någon och undrar vem dom är. Jag brukar iaktta att beteende och det dom säger stämmer överens. Det brukar göra det när någon blir attraherad och kär men har stött på nåt exempel där det inte alls gör det vilket är förvirrande. När jag känner sådär så tänker jag numera att, nä, den här personen använder ord för att få mig att gå med på saker jag säger att jag inte söker.

Om det ändå hade varit så lätt att människor var ärliga med vad dom söker. Men dom här som bara vill ha kk:s vet att då snävar dom ner sitt fångstnät mycket mer, så därför manipulerar dom.

Men han säger att man kan ju inte veta i början vart det leder o att man får se. Samtidigt var han sjukt rädd att nån skulle få reda på de. Fick gömma min bil när jag var hos honom?Att man inte kan veta nåt efter tre månader. Men de tycker jag att man kan
  • Baam777
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 13:45:40 följande:
    Konstiga män

Träffar en man 50+ som verkligen inte vill prata om varken känslor eller framtid. (Vi har träffats i lite mer än tre månader.)Eller jo sin egna framtid, jag är inte med i dom planerna. När jag säger nåt säger han bara att vi får ta de som de kommer o vi får se vart de leder. Om jag vill ha en diskussion om nånting som har med framtiden eller känslor att göra så blir han förbannad rent av. Skriker o suckar högt. Om han förolämpar mig så frågar jag så klart vad han menar o då är jag tydligen oxå jobbig som vill fråga om allting o han är så trött. Han har ingen förståelse för mitt liv o mina barn som jag måste ta hand om men när de kommer till honom o hans faktiskt vuxna barn så är de helt annorlunda. 

Han säger att han vill ha de bra bara o de enda vi gör är att knulla. Om han säger att han saknat Mig o jag kommer dit så de första han gör är att stoppa handen mellan mina ben o klämma på brösten. Ofta är han redan naken när jag kommer. Men jag har sagt att jag inte vill de Så men han kan inte förstå varför man inte vill ha de skönt?. 

det går helt enkelt inte att prata med denna människa. Efter världens bråk för att jag gick till fel rum o betedde mig fel o vi inte pratat på flera dagar så får jag inte prata om den händelsen utan han frågar om jag har tid att komma o knulla ikväll. Vad fan är de för fel på män!!!

ni har dejtat i 3 månader och du är fortfarande med honom?  han vill ha sex och inget annat. vill du mer men inte han så får du ju gå vidare
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Baam777 skrev 2024-11-16 09:48:58 följande:
    ni har dejtat i 3 månader och du är fortfarande med honom?  han vill ha sex och inget annat. vill du mer men inte han så får du ju gå vidare
    Ts har gått vidare.
  • Anonym (lika barn leka bäst)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 21:04:44 följande:

Då borde han ha sagt de när vi började ses eftersom jag sa att jag gör inte kk relationer, jag är ute efter nåt seriöst. Då skulle han sagt att han ville bara vara kk så jag får välja om jag vill ge mig in i de eller inte. 

även nu när jag säger att jag inte tänker gå med på detta så säger han bara okej ha de bra o skickat tummen upp. 

då har man ju aldrig brytt sig öht 

Alla män är inte hederliga män, tyvärr.

Knulla går bra men att ta ansvar- det blir det inte mycket av, för många.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-16 09:45:01 följande:
    Men han säger att man kan ju inte veta i början vart det leder o att man får se. Samtidigt var han sjukt rädd att nån skulle få reda på de. Fick gömma min bil när jag var hos honom?Att man inte kan veta nåt efter tre månader. Men de tycker jag att man kan
    Jag tycker att man kan veta vad man skulle kunna bli beroende på hur saker utvecklar sig. T ex så kan man troligen veta om man kan tänka sig att ha en relation generellt eller om det är otänkbart. Sen så får man se tiden an.

Gömma bilen låter märkligt för mig. Flera han träffar samtidigt?

Jag vet med efter tre månader, definitivt.
Svar på tråden Konstiga män