• Anonym (Hynda)

Konstiga män

Träffar en man 50+ som verkligen inte vill prata om varken känslor eller framtid. (Vi har träffats i lite mer än tre månader.)Eller jo sin egna framtid, jag är inte med i dom planerna. När jag säger nåt säger han bara att vi får ta de som de kommer o vi får se vart de leder. Om jag vill ha en diskussion om nånting som har med framtiden eller känslor att göra så blir han förbannad rent av. Skriker o suckar högt. Om han förolämpar mig så frågar jag så klart vad han menar o då är jag tydligen oxå jobbig som vill fråga om allting o han är så trött. Han har ingen förståelse för mitt liv o mina barn som jag måste ta hand om men när de kommer till honom o hans faktiskt vuxna barn så är de helt annorlunda. 

Han säger att han vill ha de bra bara o de enda vi gör är att knulla. Om han säger att han saknat Mig o jag kommer dit så de första han gör är att stoppa handen mellan mina ben o klämma på brösten. Ofta är han redan naken när jag kommer. Men jag har sagt att jag inte vill de Så men han kan inte förstå varför man inte vill ha de skönt?. 

det går helt enkelt inte att prata med denna människa. Efter världens bråk för att jag gick till fel rum o betedde mig fel o vi inte pratat på flera dagar så får jag inte prata om den händelsen utan han frågar om jag har tid att komma o knulla ikväll. Vad fan är de för fel på män!!!

• Svar på tråden Konstiga män
  • Anonym (K)

Så om du verkligen är ute efter en relation så måste du tyvärr släppa killar som signalerar att de inte är redo på olika sätt. Som den här, vägrar prata om framtiden. Sedan betedde han sig ju svinigt också som skriker och har sig, men där förstod du nog själv att det var adjöss.

• Anonym (Man)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 15:09:47 följande:

Han säger såklart inte rätt ut att han bara vill ha sex men jag märker ju att det hela bara går ut på de

Det är precis vad som flesta här läst ut av vad du skrivit och min uppfattning också. Och så klart tråkigt för dig. Däremot blir jag lite provocerad över din sista mening om vad är det för fel på män?
  • Anonym (Göran.)

Tyvärr är han inte en trevlig person.  Inte konstig heller. Han är som de flesta män är. 

Han är ett praktarsel, en egoist. Han ser inte dig som något annat än tillfällen ätt knulla?

lämna denna idiot.  Jag är visserligen också en man. Men jag uppskattar kvinnor och utnyttjar aldrig andra människor. 

I en relation planerar man framtiden man pratar om allt möjligt man gör mycket annat än att knulla. 

Man hjälps åt med sysslor man går på olika evenemang man har trevligt tillsammans.  

• Anonym (Cc)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 16:54:23 följande:
    Äh de vill jag inte. Ville väl mest kolla av att jag inte är dum i huvet o han har rätt o jag inte fattar nåt. Ville ha lite medhåll. Har haft väldigt destruktiv relation tidigare där jag blev totalt hjärntvättad. Litar inte riktigt på mig själv än
    Vill du inte? Du är också nöjd med KK? 
  • Anonym (Hynda)
    Anonym (Cc) skrev 2024-11-15 19:20:09 följande:
    Vill du inte? Du är också nöjd med KK? 
    Va!? Nej jag vill inte vara kk därför har jag slutat träffa honom 
  • Anonym (Cc)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 19:20:48 följande:
    Va!? Nej jag vill inte vara kk därför har jag slutat träffa honom 
    Sen 13.45 idag när du startade tråden har du gjort slut?
  • Anonym (Hynda)
    Anonym (Cc) skrev 2024-11-15 19:25:23 följande:
    Sen 13.45 idag när du startade tråden har du gjort slut?
    Nej det gjorde jag tidigare i veckan 
  • Anonym (lika barn leka bäst)

Han var ju bara en KK, det förstår du väl?

Jag har en KK också men till skillnad från dig förstår jag att det är det han är.

Annars brukar man fråga hur den andres dag har varit innan man är naken och börjar tafsa dem mellan benen.

• Anonym (Hynda)
    Anonym (lika barn leka bäst) skrev 2024-11-15 20:43:14 följande:

Han var ju bara en KK, det förstår du väl?

Jag har en KK också men till skillnad från dig förstår jag att det är det han är.

Annars brukar man fråga hur den andres dag har varit innan man är naken och börjar tafsa dem mellan benen.

Då borde han ha sagt de när vi började ses eftersom jag sa att jag gör inte kk relationer, jag är ute efter nåt seriöst. Då skulle han sagt att han ville bara vara kk så jag får välja om jag vill ge mig in i de eller inte. 

även nu när jag säger att jag inte tänker gå med på detta så säger han bara okej ha de bra o skickat tummen upp. 

då har man ju aldrig brytt sig öht 

• Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 21:04:44 följande:

Då borde han ha sagt de när vi började ses eftersom jag sa att jag gör inte kk relationer, jag är ute efter nåt seriöst. Då skulle han sagt att han ville bara vara kk så jag får välja om jag vill ge mig in i de eller inte. 

även nu när jag säger att jag inte tänker gå med på detta så säger han bara okej ha de bra o skickat tummen upp. 

då har man ju aldrig brytt sig öht 

Han tycker nog att det var ömsesidigt att ni bara kn*llade och aldrig något mer än så.

Självklart bryr han sig inte, han väljer nån av sina andra kk alternativt hittar nån ny.

Nåt annat intresse än så har han aldrig haft av dig, det förstår du väl?
Svar på tråden Konstiga män