• Anonym (Hynda)

Konstiga män

Träffar en man 50+ som verkligen inte vill prata om varken känslor eller framtid. (Vi har träffats i lite mer än tre månader.)Eller jo sin egna framtid, jag är inte med i dom planerna. När jag säger nåt säger han bara att vi får ta de som de kommer o vi får se vart de leder. Om jag vill ha en diskussion om nånting som har med framtiden eller känslor att göra så blir han förbannad rent av. Skriker o suckar högt. Om han förolämpar mig så frågar jag så klart vad han menar o då är jag tydligen oxå jobbig som vill fråga om allting o han är så trött. Han har ingen förståelse för mitt liv o mina barn som jag måste ta hand om men när de kommer till honom o hans faktiskt vuxna barn så är de helt annorlunda. 

Han säger att han vill ha de bra bara o de enda vi gör är att knulla. Om han säger att han saknat Mig o jag kommer dit så de första han gör är att stoppa handen mellan mina ben o klämma på brösten. Ofta är han redan naken när jag kommer. Men jag har sagt att jag inte vill de Så men han kan inte förstå varför man inte vill ha de skönt?. 

det går helt enkelt inte att prata med denna människa. Efter världens bråk för att jag gick till fel rum o betedde mig fel o vi inte pratat på flera dagar så får jag inte prata om den händelsen utan han frågar om jag har tid att komma o knulla ikväll. Vad fan är de för fel på män!!!

• Svar på tråden Konstiga män
  • Anonym (Vad heter han?)

Ts, vad heter denna man? 

Jag har erfarenhet av exakt på pricken av det du beskriver...
    Bor han i Jönköping? 

Han jag tänker på har också vuxna barn, 50 +, säger/sagt precis det du fått höra, var också halvnaken/naken när jag kom in genom dörren till honom, han var tyst i perioder så fort vi tyckte olika och skulle också alltid ner med handen mellan benen på mig och fråga om jag var kåt så fort jag stigit in och ge honom en hej-kram. 

Han hade också svårt att förstå att jag ville prata känslor och framtid och kunde även han bli riktigt dramatisk om han kände sig pressad till att prata mer på djupet...

• Anonym (Hynda)
    Anonym (Vad heter han?) skrev 2024-11-15 16:43:20 följande:

Ts, vad heter denna man? 

Jag har erfarenhet av exakt på pricken av det du beskriver...
    Bor han i Jönköping? 

Han jag tänker på har också vuxna barn, 50 +, säger/sagt precis det du fått höra, var också halvnaken/naken när jag kom in genom dörren till honom, han var tyst i perioder så fort vi tyckte olika och skulle också alltid ner med handen mellan benen på mig och fråga om jag var kåt så fort jag stigit in och ge honom en hej-kram. 

Han hade också svårt att förstå att jag ville prata känslor och framtid och kunde även han bli riktigt dramatisk om han kände sig pressad till att prata mer på djupet...

Jaså? Nej han bor inte där. Vad hände mellan er sen då?
  • Fiona M
    Vad hos honom får dig att tro att han är ngn du kan bygga en djupare relation med?
  • Anonym (Vad är oklart?)
    Fiona M skrev 2024-11-15 16:47:10 följande:
    Vad hos honom får dig att tro att han är ngn du kan bygga en djupare relation med?
    Bra fråga!

Jag vill lägga till ytterligare en fråga här:

Vad hos honom gör att du TS vill bygga en relation med honom?
  • Anonym (Hynda)
    Anonym (Vad är oklart?) skrev 2024-11-15 16:52:43 följande:
    Bra fråga!

Jag vill lägga till ytterligare en fråga här:

Vad hos honom gör att du TS vill bygga en relation med honom?
    Äh de vill jag inte. Ville väl mest kolla av att jag inte är dum i huvet o han har rätt o jag inte fattar nåt. Ville ha lite medhåll. Har haft väldigt destruktiv relation tidigare där jag blev totalt hjärntvättad. Litar inte riktigt på mig själv än
  • Anonym (K)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-15 16:33:15 följande:

Man brukar säga:

Lyssna inte på vad hen säger, se på vad hen gör.

Handlingar betyder mer än ord.

Han både visar TYDLIGT och säger med ord att han inte vill prata, bara kn*lla.
    Det finns ingen framtid för er, det är vad hans "vi får se" betyder!

Har du någon diagnos som gör det svårt för dig?

Ord OCH handling skulle jag säga. Det finns många män som beter sig som att de är upp över öronen förälskade men ändå inte är redo för en relation när det kommer till kritan, och kan även säga det redan från början. I övrigt håller jag med om att den här killen inte vill annat än att ligga.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hynda)

Sen är jag lite ledsen att när jag äntligen träffar ngn som jag trodde jag gillade så är det inget att ha. 

jobbigt att börja om hela tiden

• Anonym (Kalle)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 16:37:46 följande:
    Nej jag har ingen diagnos jag är väl bara ovanligt naiv o utgår från att alla är som jag själv 
    Ja det är oerhört naivt att tro att alla är som en själv. Se dig runt om i landet och fundera på om det är rimligt att tro att alla funkar och tänker likadant.
  • Anonym (K)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 18:03:56 följande:

Sen är jag lite ledsen att när jag äntligen träffar ngn som jag trodde jag gillade så är det inget att ha. 

jobbigt att börja om hela tiden

Mm det gäller att hålla utkik efter röda flaggor redan från början. Vet hur det är, har varit singel i snart tre år och för ett år sedan gav jag upp tanken på en relation, det får bli när det blir. Då har jag ändå träffat ett par riktigt fina killar (som dock inte passade helt), så de finns ju där ute, det får man trösta sig med.
Svar på tråden Konstiga män