• Anonym (K)

Konstiga män

Men dumpa, omgående! Han vill inte ha en framtid med dig och han vill bara knulla. En av orsakerna hade varit tillräckligt, men nu har du två.

• Anonym (K)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-15 16:33:15 följande:

Man brukar säga:

Lyssna inte på vad hen säger, se på vad hen gör.

Handlingar betyder mer än ord.

Han både visar TYDLIGT och säger med ord att han inte vill prata, bara kn*lla.
    Det finns ingen framtid för er, det är vad hans "vi får se" betyder!

Har du någon diagnos som gör det svårt för dig?

Ord OCH handling skulle jag säga. Det finns många män som beter sig som att de är upp över öronen förälskade men ändå inte är redo för en relation när det kommer till kritan, och kan även säga det redan från början. I övrigt håller jag med om att den här killen inte vill annat än att ligga.
  • Anonym (K)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 18:03:56 följande:

Sen är jag lite ledsen att när jag äntligen träffar ngn som jag trodde jag gillade så är det inget att ha. 

jobbigt att börja om hela tiden

Mm det gäller att hålla utkik efter röda flaggor redan från början. Vet hur det är, har varit singel i snart tre år och för ett år sedan gav jag upp tanken på en relation, det får bli när det blir. Då har jag ändå träffat ett par riktigt fina killar (som dock inte passade helt), så de finns ju där ute, det får man trösta sig med.
  • Anonym (K)

Så om du verkligen är ute efter en relation så måste du tyvärr släppa killar som signalerar att de inte är redo på olika sätt. Som den här, vägrar prata om framtiden. Sedan betedde han sig ju svinigt också som skriker och har sig, men där förstod du nog själv att det var adjöss.

Svar på tråden Konstiga män