• Anonym (Hynda)

Konstiga män

Träffar en man 50+ som verkligen inte vill prata om varken känslor eller framtid. (Vi har träffats i lite mer än tre månader.)Eller jo sin egna framtid, jag är inte med i dom planerna. När jag säger nåt säger han bara att vi får ta de som de kommer o vi får se vart de leder. Om jag vill ha en diskussion om nånting som har med framtiden eller känslor att göra så blir han förbannad rent av. Skriker o suckar högt. Om han förolämpar mig så frågar jag så klart vad han menar o då är jag tydligen oxå jobbig som vill fråga om allting o han är så trött. Han har ingen förståelse för mitt liv o mina barn som jag måste ta hand om men när de kommer till honom o hans faktiskt vuxna barn så är de helt annorlunda. 

Han säger att han vill ha de bra bara o de enda vi gör är att knulla. Om han säger att han saknat Mig o jag kommer dit så de första han gör är att stoppa handen mellan mina ben o klämma på brösten. Ofta är han redan naken när jag kommer. Men jag har sagt att jag inte vill de Så men han kan inte förstå varför man inte vill ha de skönt?. 

det går helt enkelt inte att prata med denna människa. Efter världens bråk för att jag gick till fel rum o betedde mig fel o vi inte pratat på flera dagar så får jag inte prata om den händelsen utan han frågar om jag har tid att komma o knulla ikväll. Vad fan är de för fel på män!!!

• Svar på tråden Konstiga män
  • Anonym (Kvinna)

Låter som att han vill ha en kk-relation med dig snarare än ett förhållande

• Anonym (Kim)

Den mannen är knappast representativ för alla män. För att skydda ditt eget hjärta bör du göra slut med honom eftersom ni uppenbarligen har helt olika planer och värderingar och sannolikt inte kommer bli lyckliga ihop. Det finns andra män.

• Anonym (Hynda)

Jag har sagt att jag inte har kk relationer. Kan de va så att han ljuger nu o säger att vi får se när han egentligen vet att han bara vill knulla

• Anonym (Kim)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 13:54:29 följande:

Jag har sagt att jag inte har kk relationer. Kan de va så att han ljuger nu o säger att vi får se när han egentligen vet att han bara vill knulla

Sannolikt ja.
  • Anonym (Vad är oklart?)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 13:45:40 följande:
    Konstiga män

Träffar en man 50+ som verkligen inte vill prata om varken känslor eller framtid. (Vi har träffats i lite mer än tre månader.)Eller jo sin egna framtid, jag är inte med i dom planerna. När jag säger nåt säger han bara att vi får ta de som de kommer o vi får se vart de leder. Om jag vill ha en diskussion om nånting som har med framtiden eller känslor att göra så blir han förbannad rent av. Skriker o suckar högt. Om han förolämpar mig så frågar jag så klart vad han menar o då är jag tydligen oxå jobbig som vill fråga om allting o han är så trött. Han har ingen förståelse för mitt liv o mina barn som jag måste ta hand om men när de kommer till honom o hans faktiskt vuxna barn så är de helt annorlunda. 

Han säger att han vill ha de bra bara o de enda vi gör är att knulla. Om han säger att han saknat Mig o jag kommer dit så de första han gör är att stoppa handen mellan mina ben o klämma på brösten. Ofta är han redan naken när jag kommer. Men jag har sagt att jag inte vill de Så men han kan inte förstå varför man inte vill ha de skönt?. 

det går helt enkelt inte att prata med denna människa. Efter världens bråk för att jag gick till fel rum o betedde mig fel o vi inte pratat på flera dagar så får jag inte prata om den händelsen utan han frågar om jag har tid att komma o knulla ikväll. Vad fan är de för fel på män!!!

Det går ju jättebra att prata med honom. Vad i det han säger är det du inte förstår?

Han älskar att ha sex med dig, det är allt. Om du inte trivs med att ha en kk-relation får du helt enkelt ta dig ur den.

Säg till honom att inte höra av sig mer, och sedan hör inte du av dig till honom! Klart!
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 13:54:29 följande:

Det spelar väl ingen roll vad du eller han kallar det?

Han säger alltså att han vill ha en kk-relation. Du säger att du inte vill ha en sådan. Du viker dig.

Med andra ord så utnyttjar han dig och vet om det.
  • Anonym (Hynda)
    Anonym (Vad är oklart?) skrev 2024-11-15 14:11:42 följande:
    Det spelar väl ingen roll vad du eller han kallar det?

Han säger alltså att han vill ha en kk-relation. Du säger att du inte vill ha en sådan. Du viker dig.

Med andra ord så utnyttjar han dig och vet om det.
    Nej han säger att vi får se
  • Anonym (man50)

"...fel på män"...

Ja du, jag är man, 50+, har inga problem att prata känslor och framtid. Om jag känner för det, om det känns rätt, med rätt kvinna...

Ser inte varför du skall dra alla män över en och samma kam. 

Ok, han är man, han är 50. Han verkar ju uppenbarligen mest intresserad av att träffa dig för att kunna få ha sex, eller vara fysiskt nära dig (inte mentalt, känslomässigt).

Det är vad det är. Kanske är han i det stadiet av sitt liv. Han är frånskild, han har vuxna barn. Kanske vill ha vara fri att göra det han vill, idag, om en vecka, om tre månader. Men han har kanske ett fysiskt behov.

Krångla inte till det! Passar det inte dig, så är det ju bara att sluta höra av dig, sluta dyka upp på hans tröskel. Inte speciellt krångligt faktiskt.

Och, om en person skriker och suckar högt redan efter tre månader av dejting, umgänge, sällskap. Är det ens värt att fortsätta...? Inte i min bok iaf.

Lycka till

Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 14:14:23 följande:
    Nej han säger att vi får se
    Ja, han säger att han får se vad det blir av det? Han har alltså inga intentioner att binda sig vid dig. "Vi får se" betyder att han just nu inte vill annat, och män fungerar så att om de inte vet tämligen snart att de vill mer än enbart knulla, så vill de aldrig någonsin någonting mer.

Snälla du, bara säg upp kontakten och gå vidare!
  • Anonym (llllllllll)

varför träffar du ens människan? Lite fel på dig också som fortsätter att gå dit...

Svar på tråden Konstiga män