• Anonym (Hynda)

Konstiga män

Träffar en man 50+ som verkligen inte vill prata om varken känslor eller framtid. (Vi har träffats i lite mer än tre månader.)Eller jo sin egna framtid, jag är inte med i dom planerna. När jag säger nåt säger han bara att vi får ta de som de kommer o vi får se vart de leder. Om jag vill ha en diskussion om nånting som har med framtiden eller känslor att göra så blir han förbannad rent av. Skriker o suckar högt. Om han förolämpar mig så frågar jag så klart vad han menar o då är jag tydligen oxå jobbig som vill fråga om allting o han är så trött. Han har ingen förståelse för mitt liv o mina barn som jag måste ta hand om men när de kommer till honom o hans faktiskt vuxna barn så är de helt annorlunda. 

Han säger att han vill ha de bra bara o de enda vi gör är att knulla. Om han säger att han saknat Mig o jag kommer dit så de första han gör är att stoppa handen mellan mina ben o klämma på brösten. Ofta är han redan naken när jag kommer. Men jag har sagt att jag inte vill de Så men han kan inte förstå varför man inte vill ha de skönt?. 

det går helt enkelt inte att prata med denna människa. Efter världens bråk för att jag gick till fel rum o betedde mig fel o vi inte pratat på flera dagar så får jag inte prata om den händelsen utan han frågar om jag har tid att komma o knulla ikväll. Vad fan är de för fel på män!!!

• Svar på tråden Konstiga män
  • Anonym (G)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 13:54:29 följande:

Jag har sagt att jag inte har kk relationer. Kan de va så att han ljuger nu o säger att vi får se när han egentligen vet att han bara vill knulla

Jo men nu har du ju en kk relation
  • Anonym (Kalle)

Konstiga kvinnor det finns som inte fattar att hans intresse just nu är att ligga. 

• Anonym (Hynda)
    Anonym (G) skrev 2024-11-15 15:53:26 följande:
    Jo men nu har du ju en kk relation

Inte från min sida är de så. 

Anonym (Kalle) skrev 2024-11-15 15:57:55 följande:

Konstiga kvinnor det finns som inte fattar att hans intresse just nu är att ligga. 

Hur ska Jag fatta de då han säger annat?? Varför säger han då inte som de är?

• Anonym (Hynda)
    Anonym skrev 2024-11-15 15:47:39 följande:

Så är denna "person" värd x antal fler trådar?

Har aldrig skrivit om detta innan ? finns säkert många som beter sig så här då
  • Fiona M

Vad hos honom får dig att tro att han är ngn du kan bygga en djupare relation med?

Knulla på för all del, men öppna ögonen för att det är allt ni har.

• Anonym (Hynda)
    Fiona M skrev 2024-11-15 16:12:17 följande:

Vad hos honom får dig att tro att han är ngn du kan bygga en djupare relation med?

Knulla på för all del, men öppna ögonen för att det är allt ni har.

Jag verkar ha svårt med sånt här. Väldigt svårt att tro att ngn ljuger. Jag hör ju en sak men ser en annan.. när jag tar upp de så är jag jobbig o borde lyssna på vad han har sagt. 

vem fan LJUGER så mkt.  Jag kan liksom inte greppa de. Hur fan är folk funtade egentligen 

• Anonym (Vad är oklart?)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 16:09:17 följande:

Inte från min sida är de så. 

Anonym (Kalle) skrev 2024-11-15 15:57:55 följande:

Hur ska Jag fatta de då han säger annat?? Varför säger han då inte som de är?

För du är kvinna och du är frisk.

Han säger som det är, men på ett sätt som ska få dig att acceptera situationen trots att du inte vill.

Sluta ligga med honom! Män binder sig INTE via sex. Sluta ligga, och du kommer märka direkt vad han vill med dig.
  • Anonym (K)

Men dumpa, omgående! Han vill inte ha en framtid med dig och han vill bara knulla. En av orsakerna hade varit tillräckligt, men nu har du två.

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Man brukar säga:

Lyssna inte på vad hen säger, se på vad hen gör.

Handlingar betyder mer än ord.

Han både visar TYDLIGT och säger med ord att han inte vill prata, bara kn*lla.
    Det finns ingen framtid för er, det är vad hans "vi får se" betyder!

Har du någon diagnos som gör det svårt för dig?

• Anonym (Hynda)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-15 16:33:15 följande:

Man brukar säga:

Lyssna inte på vad hen säger, se på vad hen gör.

Handlingar betyder mer än ord.

Han både visar TYDLIGT och säger med ord att han inte vill prata, bara kn*lla.
    Det finns ingen framtid för er, det är vad hans "vi får se" betyder!

Har du någon diagnos som gör det svårt för dig?

Nej jag har ingen diagnos jag är väl bara ovanligt naiv o utgår från att alla är som jag själv 
Svar på tråden Konstiga män