Inlägg från: Anonym (Tjejen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejen)

Konstiga män

Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 16:09:17 följande:

Inte från min sida är de så. 

Anonym (Kalle) skrev 2024-11-15 15:57:55 följande:

Konstiga kvinnor det finns som inte fattar att hans intresse just nu är att ligga. 

Hur ska Jag fatta de då han säger annat?? Varför säger han då inte som de är?

Gå på hans beteende, inte vad han säger. Har med träffat på skitsnackare, ord är gratis liksom men vad man gör visar vad som egentligen pågår.

Den som höjer rösten och suckar högt åt mig ryker efter så kort tid, beroende på omständigheterna kan det även ske senare. Du tänker väl inte fortsätta träffa honom?
  • Anonym (Tjejen)

Läste att du har avslutat, klokt.

Tänkte mer på det här när man träffar någon och undrar vem dom är. Jag brukar iaktta att beteende och det dom säger stämmer överens. Det brukar göra det när någon blir attraherad och kär men har stött på nåt exempel där det inte alls gör det vilket är förvirrande. När jag känner sådär så tänker jag numera att, nä, den här personen använder ord för att få mig att gå med på saker jag säger att jag inte söker.

Om det ändå hade varit så lätt att människor var ärliga med vad dom söker. Men dom här som bara vill ha kk:s vet att då snävar dom ner sitt fångstnät mycket mer, så därför manipulerar dom.

• Anonym (Tjejen)

Att man inte kan redigera inlägg på FL är jobbigt.

Ändrar till att vissa som söker kk manipulerar, dom vettiga är raka med vad dom vill ha, då blir det noll problem imo.

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Hynda) skrev 2024-11-16 09:45:01 följande:
    Men han säger att man kan ju inte veta i början vart det leder o att man får se. Samtidigt var han sjukt rädd att nån skulle få reda på de. Fick gömma min bil när jag var hos honom?Att man inte kan veta nåt efter tre månader. Men de tycker jag att man kan
    Jag tycker att man kan veta vad man skulle kunna bli beroende på hur saker utvecklar sig. T ex så kan man troligen veta om man kan tänka sig att ha en relation generellt eller om det är otänkbart. Sen så får man se tiden an.

Gömma bilen låter märkligt för mig. Flera han träffar samtidigt?

Jag vet med efter tre månader, definitivt.
Svar på tråden Konstiga män