• Anonym (Nyvaken---)

Gett upp för 4 år sen..

Tur man gett upp allt som innebär dejting, sex och annat... sitter nu och läser artiklar i olika tidningar om "så är våra vanliga sexfantasier", "Så kan du som man ha sex 3 gånger så länge", " så lång penis föredrar kvinnorna", " Skärp er "snällisar" - det är ni som förstör era egna relationer".

Verkar vara ett stort kaos idag om hur man ska vara som man i ett förhållande, i dejting sammanhang, osv.
    Längd på penis, ok?? nytt förslag på dejting då kanske? första dejten får mannen dra ner byxorna och få till att praktstånd får dejten stå och mäta med måttband?...

Nä tacka fan för at man lagt av med allt de där och lever loppan som singel.

• Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..
  • Anonym (Em)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 12:31:53 följande:
    Du är ett bitter-troll. Jag har sett dig kalla folk bitter i säkert 20 trådar nu.Det är du som är bitter. Sluta tala om för folk vad de är och hur de tänker bara för du gissar.
    Är inte mitt fel att bittra människor är överrepresenterade här. Ignorerar man råden man får så får man lite skylla sig själv
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-11 12:52:45 följande:
    Är inte mitt fel att bittra människor är överrepresenterade här. Ignorerar man råden man får så får man lite skylla sig själv
    Du tror personer är bättra för du är bitter själv. Det är en stor skillnad på att läsa vad någon skriver och filtrera vad någon skriver för att tro man vet bättre.
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 12:39:08 följande:
    Har ingen här något jobb att gå till?
    Inte du då, enlgt din egen logik? Så varför klagar du?
  • Anonym (Em)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 12:55:04 följande:
    Du tror personer är bättra för du är bitter själv. Det är en stor skillnad på att läsa vad någon skriver och filtrera vad någon skriver för att tro man vet bättre.
    Du får nog läsa mina inlägg igen. Började inte med att kalla ts bitter utan gav honom råd. Men han svarar ju inte ens på det utan fortsätter älta på. Det är enligt mig vad bitterhet är.
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 12:55:38 följande:
    Inte du då, enlgt din egen logik? Så varför klagar du?
    Du, jag har jobbat faktiskt.. börjar inte om förrän nästa vecka, så sitter på pass nu och fällt 2 älgar.. ligger iaf inte och petar navelludd om du trodde det.
  • Anonym (Hi)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:54:16 följande:

Ha ha ja. Problemet med killar som du är att ni inte inser själva varför ni inte får en tjej, medan det för oss tjejer är uppenbart. 

Tror det är uppenbart för de flesta män också. Det är lite frustrerande ibland när man läser såna här trådstarter.

ts: Anledningen till att du inte lyckat få en brud är för att du är en bitter snubbe (på kvinnor), aningen aggressiv (du startar en tråd för att berätta för kvinnor) med offermentalitet (det är så synd om män för att kvinnor har så orimliga krav)

så fruktansvärt uppenbart. Så otroligt fruktansvärt uppenbart. Skulle du vara en lycklig kille i skogen så hade du ju inte ett behov av att starta en sån här bitter tråd.
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 13:00:47 följande:
    Du, jag har jobbat faktiskt.. börjar inte om förrän nästa vecka, så sitter på pass nu och fällt 2 älgar.. ligger iaf inte och petar navelludd om du trodde det.
    Ok, men enligt din egen logik är det ju så?
    Det var ju du som skrev att om man skapar inlägg här nu så har man inget jobb?
    Du motsäger ju dig själv inte mig?
    Jag påstod inte det, det ar du! LOL
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 13:09:37 följande:
    Ok, men enligt din egen logik är det ju så?
    Det var ju du som skrev att om man skapar inlägg här nu så har man inget jobb?
    Du motsäger ju dig själv inte mig?
    Jag påstod inte det, det ar du! LOL
    Du, jag jobbar 7 dagar och är ledig 7 dagar...
  • Core

Frågan är vilka som faktiskt läser den där skiten 😂 

• Anonym (Nyvaken---)
    Core skrev 2024-11-11 13:16:01 följande:

Frågan är vilka som faktiskt läser den där skiten 😂 

Nä, ska väl läsa aktier och börs artiklar istället, jag som inte har några... 
    Och nej tipsa inte om sportsidorna, bryr mig inte om sport.
Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..