Inlägg från: Anonym (WhatEhhh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (WhatEhhh)

Gett upp för 4 år sen..

Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:05:21 följande:

Klart du har koll på om vart du ligger ungefär till förhållande mot andra. Lägg av . Du verkar väldigt omogen och dryg , bitter.

Du gör det ja , ändå måste du skriva om det här på fl 😉

Det är du som antar något för att en projicera antagandet på vad han säger och låtsas som han påstått det för att du antar det? Det är omoget och drygt.
    Sen attackerar du och är störig i förklädnad av att ge råd, låter bittert. 
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:54:16 följande:

Ha ha ja. Problemet med killar som du är att ni inte inser själva varför ni inte får en tjej, medan det för oss tjejer är uppenbart. 

Varför får han ingen tjej varför är det uppenbart? 
    Du menar du säger du om svaret på problemen han har men vägrar tala om det utan hånar honom istället för han inte vet? Vem är dryg?
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:54:16 följande:

Ha ha ja. Problemet med killar som du är att ni inte inser själva varför ni inte får en tjej, medan det för oss tjejer är uppenbart. 

Om det är så uppenbart, varför döper du dig till "Gissar?"
    Antyder du att du gissar för att sen säga det är uppenbart och du vet eller tror du att vad du gissar är vad du vet?
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-11 09:25:52 följande:
    Tror du verkligen att sånt som står i kvällspressens clickbait-artiklar speglar verkligheten därute? 
    Bra poäng, tänkte detsamma då trådskaparen reagerade på vad han läste.
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-11 11:35:56 följande:
    Hade du inte varit bitter hade du inte startat den här tråden.
    Du är ett bitter-troll. Jag har sett dig kalla folk bitter i säkert 20 trådar nu.Det är du som är bitter. Sluta tala om för folk vad de är och hur de tänker bara för du gissar.
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 12:26:00 följande:
    Fattar tillräckligt när större antalet kvinnor runt min ålder + - 10 år, hellre väljer att fly staden och flytta till "fjollträsk", i min stad är vi ca 80%/ 20% män mot kvinnor, Du kan ju gissa hur många av dom 20% är singel..
    Jag tror vad hon säger är att det du läser har inget med din situation att göra.
    Det är två skilda saker.
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-11 12:52:45 följande:
    Är inte mitt fel att bittra människor är överrepresenterade här. Ignorerar man råden man får så får man lite skylla sig själv
    Du tror personer är bättra för du är bitter själv. Det är en stor skillnad på att läsa vad någon skriver och filtrera vad någon skriver för att tro man vet bättre.
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 12:39:08 följande:
    Har ingen här något jobb att gå till?
    Inte du då, enlgt din egen logik? Så varför klagar du?
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 13:00:47 följande:
    Du, jag har jobbat faktiskt.. börjar inte om förrän nästa vecka, så sitter på pass nu och fällt 2 älgar.. ligger iaf inte och petar navelludd om du trodde det.
    Ok, men enligt din egen logik är det ju så?
    Det var ju du som skrev att om man skapar inlägg här nu så har man inget jobb?
    Du motsäger ju dig själv inte mig?
    Jag påstod inte det, det ar du! LOL
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 13:11:38 följande:
    Du, jag jobbar 7 dagar och är ledig 7 dagar...
    Och varför tänker du att ingen annan kan vara i den sitsen?
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 13:37:42 följande:
    Ingen har uttryckt sig om deras jobb.. nu har jag inte tid mer att beblanda mig med er, har 2 älgar att slakta..
    Personen som skrev att folk inte har jobb uttryckte sig inte om jobb?
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Tall) skrev 2024-11-11 14:04:55 följande:
    Det var synd det. Jag hade gärna träffat en man som älskar skog, jakt och fiske. Det gör jag med. Men den här "mindfuckheten" klär dig inte..
    Tall som tall woman eller som lång bara?
    Jo men han har ju lagt ned hela den biten så går ju inte dejta då?
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Tall) skrev 2024-11-11 14:21:35 följande:
    Nä det går ju inte när man lagt ner något!

Tänk om jag och ts blivit världens lyckligaste par i framtiden? Om bara han hade uttryckt sig bättre kunde han haft halva inne vid detta laget.. Och nu kanske våra vägar aldrig korsas igen.

Tall som i både lång och furuälskandeFlört
    Jo men känns ju som det är en väldigt lite del. Min typ av kvinna är lång och intelligent men jag hade ju inte bugat och dyrkat dina fötter bara för att du skriver på ett forum till mig?
Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..