• Anonym (Nyvaken---)

Gett upp för 4 år sen..

Tur man gett upp allt som innebär dejting, sex och annat... sitter nu och läser artiklar i olika tidningar om "så är våra vanliga sexfantasier", "Så kan du som man ha sex 3 gånger så länge", " så lång penis föredrar kvinnorna", " Skärp er "snällisar" - det är ni som förstör era egna relationer".

Verkar vara ett stort kaos idag om hur man ska vara som man i ett förhållande, i dejting sammanhang, osv.
    Längd på penis, ok?? nytt förslag på dejting då kanske? första dejten får mannen dra ner byxorna och få till att praktstånd får dejten stå och mäta med måttband?...

Nä tacka fan för at man lagt av med allt de där och lever loppan som singel.

• Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..
  • Anonym (Gissar)

Låt mig gissa , du är inte nöjd med längden /har liten . Istället för gnälla , acceptera. Det får vi andra göra med saker och ting.

• Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 06:51:13 följande:

Låt mig gissa , du är inte nöjd med längden /har liten . Istället för gnälla , acceptera. Det får vi andra göra med saker och ting.

Ingen aning, har aldrig varit så fåfäng att jag måste mäta längden varje morgon på min penis...
    Missat kanske att jag skrev att jag lagt ner för 4 år sen och lever loppan som singel???
  • Anonym (Gissar)

Klart du har koll på om vart du ligger ungefär till förhållande mot andra. Lägg av . Du verkar väldigt omogen och dryg , bitter.

Du gör det ja , ändå måste du skriva om det här på fl 😉

• Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:05:21 följande:

Klart du har koll på om vart du ligger ungefär till förhållande mot andra. Lägg av . Du verkar väldigt omogen och dryg , bitter.

Jag går tyvärr inte på badhus och hänger i duschen och kollar in andra killar..
    Använder inte min tumstock för att mäta penis, jag mäter brädor när jag byter ut mitt skjuls vägg, renoverar vedhuset osv.. inbilla dig du att jag är omogen du.. 
  • Anonym (Gissar)

Ha ha ja. Problemet med killar som du är att ni inte inser själva varför ni inte får en tjej, medan det för oss tjejer är uppenbart. 

• Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:54:16 följande:

Ha ha ja. Problemet med killar som du är att ni inte inser själva varför ni inte får en tjej, medan det för oss tjejer är uppenbart. 

Jaha, vad gör du då om dagarna?
    Jag har fullt upp med mina 55 ha skog att ta hand om, jobbar deltid från 16:00- 00:00, i övrigt står jag klar som eftersöksjägare ifall polisen ringer mig vid eventuell viltolycka. 
    Jag har fullt upp med älgjakt, björnjakt, småviltsjakt, flugfiske, pimpelfiske på vintern.
    När tycker du att jag ska ta mig tid att vara "fåfäng" och börja mäta min penis?
    Nä du den duger gott för toalettbesök/ eller bakom något träd...
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:05:21 följande:

Det är du som antar något för att en projicera antagandet på vad han säger och låtsas som han påstått det för att du antar det? Det är omoget och drygt.
    Sen attackerar du och är störig i förklädnad av att ge råd, låter bittert. 
  • Anonym (WhatEhhh)

Varför får han ingen tjej varför är det uppenbart? 
    Du menar du säger du om svaret på problemen han har men vägrar tala om det utan hånar honom istället för han inte vet? Vem är dryg?
  • Anonym (WhatEhhh)

Om det är så uppenbart, varför döper du dig till "Gissar?"
    Antyder du att du gissar för att sen säga det är uppenbart och du vet eller tror du att vad du gissar är vad du vet?
  • Anonym (Em)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 06:46:01 följande:
    Gett upp för 4 år sen..

Tur man gett upp allt som innebär dejting, sex och annat... sitter nu och läser artiklar i olika tidningar om "så är våra vanliga sexfantasier", "Så kan du som man ha sex 3 gånger så länge", " så lång penis föredrar kvinnorna", " Skärp er "snällisar" - det är ni som förstör era egna relationer".

Verkar vara ett stort kaos idag om hur man ska vara som man i ett förhållande, i dejting sammanhang, osv.
    Längd på penis, ok?? nytt förslag på dejting då kanske? första dejten får mannen dra ner byxorna och få till att praktstånd får dejten stå och mäta med måttband?...

Nä tacka fan för at man lagt av med allt de där och lever loppan som singel.

Tror du verkligen att sånt som står i kvällspressens clickbait-artiklar speglar verkligheten därute? 
Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..