Inlägg från: Anonym (Hi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hi)

Gett upp för 4 år sen..

Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:54:16 följande:

Ha ha ja. Problemet med killar som du är att ni inte inser själva varför ni inte får en tjej, medan det för oss tjejer är uppenbart. 

Tror det är uppenbart för de flesta män också. Det är lite frustrerande ibland när man läser såna här trådstarter.

ts: Anledningen till att du inte lyckat få en brud är för att du är en bitter snubbe (på kvinnor), aningen aggressiv (du startar en tråd för att berätta för kvinnor) med offermentalitet (det är så synd om män för att kvinnor har så orimliga krav)

så fruktansvärt uppenbart. Så otroligt fruktansvärt uppenbart. Skulle du vara en lycklig kille i skogen så hade du ju inte ett behov av att starta en sån här bitter tråd.
  • Anonym (Hi)
    Anonym (Suseday) skrev 2024-11-12 09:33:20 följande:
    Om det  är kvinnor som sitter o skriver sånna här kommentarer till män
    Hur fan ska det då bli fred på jorden ?
    Men starta en bitter gnälltråd på familjeliv över alla kvinnor går bra? Är det bara män som får gnälla och kvinnor ska tyst acceptera det för att skapa "fred på jorden"
  • Anonym (Hi)
    Anonym (Suseday) skrev 2024-11-12 13:45:45 följande:
    Jag tolkar inte in ngn kritik mot mig eller andra kvinnor i det han skriver, tycker bara det är befriande att någon reagerar på allt befängt som man annars bara ska acceptera ....XD ! 
    Du misstolkar mig. Jag har aldrig påstått att den här tråden är "kritik mot kvinnor" Det här är bara en helt vanlig bitter gnälltråd över kvinnor skriven av en incel. 

En lycklig kille i skogen skulle aldrig få för sig att författa en sån här bitter tråd. Ts hade ett kliande behov att kräkas lite. Hur bidrar han till "fred på jorden"? Bara kvinnors uppgift eller?
  • Anonym (Hi)
    Anonym (Suseday) skrev 2024-11-13 00:25:31 följande:
    Du kanske själv  misstolkar andra pga gamla erfarenheter, funderat på det ?
    tycker du ska gå till dig själv och ta reda på varför du reagerar som du gör o även ni andra som reagerar med elaka kommentarer personangrepp osv. som ni gör har läst alla kommentarerna nu. 
    Det är otroligt uppenbart att en bitter incel-tråd väcker starka känslor. Det är jag inte ett dugg förvånad över.

Du kan ju fundera över varför du tycker att naturliga reaktioner på något kvinnofientligt går dig förbi. Dina egna erfarenheter verkar ha att göra med att kvinnor ska ta skiten för att skapa fred på jorden. Omhändertagande och omvårdnade av mäns bittra känslor.

Förbluffande att det går dig totalt förbi. 
Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..