Inlägg från: Anonym (Em) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Em)

Gett upp för 4 år sen..

Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 06:46:01 följande:
    Gett upp för 4 år sen..

Tur man gett upp allt som innebär dejting, sex och annat... sitter nu och läser artiklar i olika tidningar om "så är våra vanliga sexfantasier", "Så kan du som man ha sex 3 gånger så länge", " så lång penis föredrar kvinnorna", " Skärp er "snällisar" - det är ni som förstör era egna relationer".

Verkar vara ett stort kaos idag om hur man ska vara som man i ett förhållande, i dejting sammanhang, osv.
    Längd på penis, ok?? nytt förslag på dejting då kanske? första dejten får mannen dra ner byxorna och få till att praktstånd får dejten stå och mäta med måttband?...

Nä tacka fan för at man lagt av med allt de där och lever loppan som singel.

Tror du verkligen att sånt som står i kvällspressens clickbait-artiklar speglar verkligheten därute? 
  • Anonym (Em)
    Anonym (Oj) skrev 2024-11-11 09:33:38 följande:
    Det gör många män som inte lyckas dejta. Då kan de skylla på det och slipper anstränga sig själv. 
    Du har nog en poäng i det. I mina ögon är såna där artiklar uppenbart bara skrivna för att tjäna pengar
  • Anonym (Em)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 10:47:59 följande:

Dom kan ju då bojkottas och samtidigt kan vi sluta med alla löjliga dagar som
    bara innebär kommersiella jippon... och bara löjliga...
    Så jävla less all reklam om vissa, spelar ingen roll om de är nån jävla kanelbulles skitdag eller annat ...
    Eftersom dom skiter i min stora lapp "Ingen reklam" ovanför min postlåda trycker jag snart av ett par 12 cal i den så all reklam inte fastnar i den utan ramlar ner på marken.

Det är bara ett problem om Du ser det som ett problem. Fokusera på dina intressen och det som ger dig energi istället. Vi andra bara ignorerar det som inte intresserar oss. Och ser att mycket är komersiellt skräp.
  • Anonym (Em)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 11:23:55 följande:
    Är inte bitter, bara "mindfucked"
    Hade du inte varit bitter hade du inte startat den här tråden.
  • Anonym (Em)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 11:39:29 följande:
    "MINDFUCKED", missade du ?
    Vad är skillnaden? 
  • Anonym (Em)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 11:43:03 följande:
    Är inte bitter, men vissa här verkar väl tycka att jag ska ge mig och ta fram ett måttband här på älgpasset, dra ner byxorna i - 3 grader och börja mäta min penis....
    Tror att det är för att du är just bitter som du tolkar svaren så. 
  • Anonym (Em)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 12:31:53 följande:
    Du är ett bitter-troll. Jag har sett dig kalla folk bitter i säkert 20 trådar nu.Det är du som är bitter. Sluta tala om för folk vad de är och hur de tänker bara för du gissar.
    Är inte mitt fel att bittra människor är överrepresenterade här. Ignorerar man råden man får så får man lite skylla sig själv
  • Anonym (Em)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 12:55:04 följande:
    Du tror personer är bättra för du är bitter själv. Det är en stor skillnad på att läsa vad någon skriver och filtrera vad någon skriver för att tro man vet bättre.
    Du får nog läsa mina inlägg igen. Började inte med att kalla ts bitter utan gav honom råd. Men han svarar ju inte ens på det utan fortsätter älta på. Det är enligt mig vad bitterhet är.
Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..