Inlägg från: Anonym (Nyvaken---) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyvaken---)

Gett upp för 4 år sen..

Tur man gett upp allt som innebär dejting, sex och annat... sitter nu och läser artiklar i olika tidningar om "så är våra vanliga sexfantasier", "Så kan du som man ha sex 3 gånger så länge", " så lång penis föredrar kvinnorna", " Skärp er "snällisar" - det är ni som förstör era egna relationer".

Verkar vara ett stort kaos idag om hur man ska vara som man i ett förhållande, i dejting sammanhang, osv.
    Längd på penis, ok?? nytt förslag på dejting då kanske? första dejten får mannen dra ner byxorna och få till att praktstånd får dejten stå och mäta med måttband?...

Nä tacka fan för at man lagt av med allt de där och lever loppan som singel.

• Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 06:51:13 följande:

Låt mig gissa , du är inte nöjd med längden /har liten . Istället för gnälla , acceptera. Det får vi andra göra med saker och ting.

Ingen aning, har aldrig varit så fåfäng att jag måste mäta längden varje morgon på min penis...
    Missat kanske att jag skrev att jag lagt ner för 4 år sen och lever loppan som singel???
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:05:21 följande:

Klart du har koll på om vart du ligger ungefär till förhållande mot andra. Lägg av . Du verkar väldigt omogen och dryg , bitter.

Du gör det ja , ändå måste du skriva om det här på fl 😉

Jag går tyvärr inte på badhus och hänger i duschen och kollar in andra killar..
    Använder inte min tumstock för att mäta penis, jag mäter brädor när jag byter ut mitt skjuls vägg, renoverar vedhuset osv.. inbilla dig du att jag är omogen du.. 
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 07:54:16 följande:

Ha ha ja. Problemet med killar som du är att ni inte inser själva varför ni inte får en tjej, medan det för oss tjejer är uppenbart. 

Jaha, vad gör du då om dagarna?
    Jag har fullt upp med mina 55 ha skog att ta hand om, jobbar deltid från 16:00- 00:00, i övrigt står jag klar som eftersöksjägare ifall polisen ringer mig vid eventuell viltolycka. 
    Jag har fullt upp med älgjakt, björnjakt, småviltsjakt, flugfiske, pimpelfiske på vintern.
    När tycker du att jag ska ta mig tid att vara "fåfäng" och börja mäta min penis?
    Nä du den duger gott för toalettbesök/ eller bakom något träd...
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-11 09:25:52 följande:
    Tror du verkligen att sånt som står i kvällspressens clickbait-artiklar speglar verkligheten därute? 
    Får svara på de lite senare, hör hunden min så antar de snart förhoppningsvis blir älgtjur #2 fälld idag..
  • Anonym (Nyvaken---)

Dom kan ju då bojkottas och samtidigt kan vi sluta med alla löjliga dagar som
    bara innebär kommersiella jippon... och bara löjliga...
    Så jävla less all reklam om vissa, spelar ingen roll om de är nån jävla kanelbulles skitdag eller annat ...
    Eftersom dom skiter i min stora lapp "Ingen reklam" ovanför min postlåda trycker jag snart av ett par 12 cal i den så all reklam inte fastnar i den utan ramlar ner på marken.

• Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Oj) skrev 2024-11-11 10:50:38 följande:

Ha, det känns ju verkligen som att du lever loppan som singel. 

Jagar och fiskar i skogen på min egen mark, varför ska jag inte leva loppan då?
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Oj) skrev 2024-11-11 11:11:38 följande:
    Varför startar du få en tråd för din bitterhet lyser igenom? 
    Är inte bitter, bara "mindfucked"
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 11:23:55 följande:
    Är inte bitter, bara "mindfucked"
    Stor skillnad.....
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Oj) skrev 2024-11-11 11:28:50 följande:

Vi säger det, om det känns bättre för dig. 

Hur tänker du lösa ditt problem? 

Vilket problem? 
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-11 11:35:56 följande:
    Hade du inte varit bitter hade du inte startat den här tråden.
    "MINDFUCKED", missade du ?
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-11 11:40:31 följande:
    Vad är skillnaden? 
    Är inte bitter, men vissa här verkar väl tycka att jag ska ge mig och ta fram ett måttband här på älgpasset, dra ner byxorna i - 3 grader och börja mäta min penis....
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (K) skrev 2024-11-11 11:48:00 följande:
    Men du fattar inte själv att de där idiotiska artiklarna inte har särskilt mycket att göra med verkligheten....?
    Förstod verkligheten tillräckligt för 4 år sen.. varför tror du att jag la av med att lägga ut mig på dejtingmarknaden?
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (K) skrev 2024-11-11 12:18:07 följande:
    Tydligen fattar du inte ändå. De där artiklarna motsvarar inte vad den stora massan av kvinnor tänker och tycker.
    Fattar tillräckligt när större antalet kvinnor runt min ålder + - 10 år, hellre väljer att fly staden och flytta till "fjollträsk", i min stad är vi ca 80%/ 20% män mot kvinnor, Du kan ju gissa hur många av dom 20% är singel..
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 12:34:27 följande:
    Jag tror vad hon säger är att det du läser har inget med din situation att göra.
    Det är två skilda saker.
    Har ingen här något jobb att gå till?
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 12:55:38 följande:
    Inte du då, enlgt din egen logik? Så varför klagar du?
    Du, jag har jobbat faktiskt.. börjar inte om förrän nästa vecka, så sitter på pass nu och fällt 2 älgar.. ligger iaf inte och petar navelludd om du trodde det.
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 13:09:37 följande:
    Ok, men enligt din egen logik är det ju så?
    Det var ju du som skrev att om man skapar inlägg här nu så har man inget jobb?
    Du motsäger ju dig själv inte mig?
    Jag påstod inte det, det ar du! LOL
    Du, jag jobbar 7 dagar och är ledig 7 dagar...
  • Anonym (Nyvaken---)
    Core skrev 2024-11-11 13:16:01 följande:

Frågan är vilka som faktiskt läser den där skiten 😂 

Nä, ska väl läsa aktier och börs artiklar istället, jag som inte har några... 
    Och nej tipsa inte om sportsidorna, bryr mig inte om sport.
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 13:31:09 följande:
    Och varför tänker du att ingen annan kan vara i den sitsen?
    Ingen har uttryckt sig om deras jobb.. nu har jag inte tid mer att beblanda mig med er, har 2 älgar att slakta..
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym skrev 2024-11-12 05:30:55 följande:

VAd gör du förresten när du "lever loppan"?

80% män och knappt en singelkvinna i stan... hoppas du är homo eller iaf bi. Alltså för utbudets skull.

Nope.
Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..