Anonym (Funderaren) skrev 2024-11-09 18:07:16 följande:
Tack för svar!
Jag kommer inte att ta upp ämnet att träffas exklusivt, utan snarare låta honom visa mig vem han är. Om han är en person som inte vill satsa på mig, om vi kommer så långt, utan hellre riskerar att förlora mig: då kommer jag istället att tacka för mig.
Möjligt att han vill hålla många dörrar öppna, och då är jag ointresserad av att fortsätta träffa honom. För min del tyder sådant på desperation och att han är rädd för att sakna sex eller bekräftelse ifall att vi två inte håller. Alternativt att han fortsätter att leta efter någon bättre och att jag bara är ett tidsfördriv.
Kanske är detta för honom mest ett tidsfördriv, och det skulle inte innebära ett problem för mig.
Hur det ligger till kan jag förstås inte veta i dagsläget, men jag tycker att vår "relation" långsamt går åt ett mer seriöst håll ändå.
Ses ni ute bland folk? Med hans vänner? Får du ta bilder på honom/er tillsammans? Hålla handen? Prata framtid? Känslor?
Eller låg ni på första dejten och ses sent om kvällarna sen drar hem?
Sånt säger ju mycket också, vilket av det ni gö. iofs träffade jag en kille som visade upp mig för vänner , jag fick nyckel till hans hus, osv. Han hade en annan samtidigt ändå. Hans kompis varnade mig för det, sa att han gör så hela tiden.
Han fortsatte med den tjejen han hade samtidigt som mig (jag drog) men han blev singel för 4-5v sedan efter 8 år med henne. Vad gjorde han direkt efter hon dumpat honom? Jo, han hörde av sig till mig.