Varför är han aktiv på dejtingsidor?
Oseriös kille. Har erfarenhet av det själv av flera. Satsa inte på en sådan, snälla.
Oseriös kille. Har erfarenhet av det själv av flera. Satsa inte på en sådan, snälla.
Ses ni ute bland folk? Med hans vänner? Får du ta bilder på honom/er tillsammans? Hålla handen? Prata framtid? Känslor?
Eller låg ni på första dejten och ses sent om kvällarna sen drar hem?
Sånt säger ju mycket också, vilket av det ni gö. iofs träffade jag en kille som visade upp mig för vänner , jag fick nyckel till hans hus, osv. Han hade en annan samtidigt ändå. Hans kompis varnade mig för det, sa att han gör så hela tiden.
Han fortsatte med den tjejen han hade samtidigt som mig (jag drog) men han blev singel för 4-5v sedan efter 8 år med henne. Vad gjorde han direkt efter hon dumpat honom? Jo, han hörde av sig till mig.
Då kan jag förstå att han är kvar på sidan.
Han uppfattar det kanske inte som seriös dejt än
Har ni strulat då? visar han nån kärlek? Alltså jag menar bara, hur långt har ni kommit. Det har ju stor betydelse här.
Bra idé fast den meningen hade jag tolkat som att man är på väg bort redan och vill ha möjlighet att träffa andra. Så beror väl på hur man lägger upp det.
Som sagt allt beror ju på hur han beter sig och är, men det står inte mkt om det i tråden