• Anonym (Paula)

Varför gillar så många Trump?

I mitt umgänge så vet jag inte en enda person som skulle rösta på Donald Trump om vi skulle fått rösta. Det skulle nog mer som högst märkligt att ens utgå från att någon skulle tycka något annat. 

Nu har jag även många kristna vänner och bekanta också?. präster. Ingen av dessa skulle ens föreslå att man skulle göra det svårare att få göra abort t ex. 

Men min känsla är att han kommer att vinna valet igen. Frågan är vad dessa människor ser som jag och mina vänner missar helt? 

• Svar på tråden Varför gillar så många Trump?
  • Anonym (JK)
    "What no democracy will survive is telling millions of voters that their thoughts and concerns, their aspirations, their pleas for relief are invalid or unworthy of even being considered"

JD Vance, München 2025
  • KillBill

Varför är det bara moderater som kritiserar Trump och Vance? Var är alla liberaler?

Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • KillBill

Viktor pekar på hur det faktiskt förhåller sig. 

• KillBill

Trumps uttalanden blir bara värre och värre.

• Snälla Killen

Trump är en fascist och kommer att göra precis allt för att demontera ned den konstutionella stats apparaten.

Borde egentligen inte vara något problem för någon att förstå det vid det här laget (?) 🙂

• Anonym (Hm)
    KillBill skrev 2025-02-16 21:16:10 följande:

Trumps uttalanden blir bara värre och värre.

Man blir mörkrädd.
  • Anonym (Hm)
    Snälla Killen skrev 2025-02-16 21:28:29 följande:

Trump är en fascist och kommer att göra precis allt för att demontera ned den konstutionella stats apparaten.

Borde egentligen inte vara något problem för någon att förstå det vid det här laget (?) 🙂

Håller med, man förstår vart åt det barkar.
  • Anonym (Trump 2028)

I love Trump because he is the only one to listen to common sense, runs America like a business and sends out a genius like Elon Musk to fuck with those who fucked with him. DOGE will find out what the democrats have been doing with all that money. It?s smelling like corruption. He?s also going to make America healthy again. He?s targeting harmful antidepressants that turns people into zombies. I?m happy to have a smart president in America!! 🇺🇸 

Svar på tråden Varför gillar så många Trump?