Killar o tjejer förväntas ha casual sex, åka hem till ngn man precis träffat för att bara knulla
man förväntas tycka om det och förväntas ha ett aktivt sexliv även när man är singel annars kan man bli sedd som annorlunda av omgivningen
det är det vi blir programmerade med hela tiden i den västerländska kulturen, sociala medier, filmer, tv-serier, reklam, etc.
Som kvinna rekommenderar inte yngre kvinnor att åka hem till en okänd man, redan där är du i underläge, vmina första sexuella upplevelser var i sånna sammanhang, ibland var alkohol inblandat, det är sexuella situationer som skadat mig på djupet, där killar haft sex med mig på min bekostnad, sex som gjort ont, sex som bara handlat om deras behov, har känt mig ensam o försvarslös, att det är mitt eget fel och att jag borde tycka sex är skönt och nästa gång kanske det blir bra, men icke, samma typ av egoistiska beteende
Det är inte det sexet eller beteendet jag som tjej föreställde mig när jag var yngre, förestälde mig att en man nästan dyrkar är varsam kyssr, smeker och tillfredställer min kropp, sensuellt, det sexet jag upplevt var istället utan hårt mekaniskt, bara fokus på snoppen, skulle säg de flesta killar som rör sig i sånna sammanhang beter sig så och skiter fullständigt i tjejen. tjejen som ni om ngn som känner sig träffad läser här skadar för livet med vestibulit (kronisk samlagssmärta) och annat mentalt trauma.
Har efter allt svårt att helt slappna av och njuta av sex med en man, bara känna tillit till och släppa en man nära över huvud taget. Jag blir rädd när en man visar sexuellt intresse för mig, jag får panik av tanken på att visstas på ett uteställe med fulla män, jag är rädd för tafs och sexuella inviter, jag vill inte bli sexualiserad utan först och främst att en man ska vilja lära känna mig och tycka jag är intressant som person, idag verkar det inte finnas, man bedömer en relation utifrån sexet. Alltför många gånger har män gått över mina gränser, så jag orkar inte längre
Tänk på det uppfostra era pojkar och flickor bra
detta samhället är sjukt nu som dem växer upp i.