• Anonym (Statliga åsikter.)

Det är olagligt att köpa sex med någon kvinna som njuter av sexet

Det är tydligt att sexköpslagen handlar även om en sexualmoral. Att hur någon ska njuta av sexet, det har inte med sexköpslagen att göra, även om en kvinna som säljer sex njuter av det så räknas det fortfarande som prostitution. 

Hur många andra brott brukar man benämna endast män som blir utsatta, då sidan kallar sig "kvinnofrid"? 
    Det finns även män som säljer sex. 
    www.slutakopasex.se/
    Från hemsidan
    "Sex ska vara ömsesidigt och lustfyllt för alla"

Man snackar om på hemsidan hur sex ska se ut för att sedan påstå att man ska säga till en man som köper sex att det är ingen mänsklig rättighet att ha sex. 
    Om det nu handlar om ingen mänsklig rättighet att ha sex, varför sa de inget om att lustfyllt sex är ingen mänsklig rättighet heller?
    Får myndigheter ha egna åsikter om hur saker och ting ska fungera? Det skulle låta konstigt om exempelvis försäkringskassan hade sagt något med att kvinnor är de som måste stanna hemma med sina barn, inte männen. 
  • Svar på tråden Det är olagligt att köpa sex med någon kvinna som njuter av sexet
  • Vattumankillen
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 15:29:21 följande:
    Det spelar ingen roll vad kvinnor tycker. Happy ending är sexköp för båda kön, tantrisk massage kan båda kön göra. Så det har inget med kön att göra 
    "Happy ending" påminner om yonimassage och när läkare rör på patienters könsorga än etc. 
    Jag tror inte det är så jobbigt egentligen när någon utför en happy ending det handlar mer om att många är utsatta för trafficing och de har inte fått välja överhuvudtaget. 
  • ClumsySmurf
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 14:40:05 följande:
    Det är olagligt att köpa sex med någon kvinna som njuter av sexet

Den manliga motsvarigheten till yonimassage är inte happy ending och det är lika olagligt för en kvinna att få happy ending på en thaimassage

ni får jämföra med rätt saker och börja gnälla när en man åker dit för sexköp av en tantrisk massageterapeut men inte en kvinna

Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 15:06:12 följande:
    Det är fortfarande inte motsvarigheten till happy ending vilket är lika olagligt för en kvinna att köpa. Har inte med kön att göra om det är olagligt, utan tjänsten som sådan
    Men seriöst
    När det blev diskussion på forumet om yonimassage var det förvånansvärt många feminister som ansåg att det var sexköp.
    men det kanske finns en naturlig orsak till att några av de som försvarar/förminskar manshat och mansmisshandel inte ville försvara kvinnor denna gång.
    Det väl ingen genustudie som säger att yonimassage skulle ha något med sex att göra bara är en social konstruktion eller någon motsvarighet till kvinnor slår bara i självförsvar
    Yoni massage or yonic massage, derived from the word Yoni, a representation of the vulva which symbolizes the goddess Shakti,[1] is a type of Tantric full-body massage. It primarily focuses on the labia, clitoris, G-spot, uterus, the breasts, the anus and other erogenous zones.[2][3] Yoni massage is the female equivalent of a Lingam massage. The massage is viewed as therapeutic and is sometimes used as a method of relieving tension, pain, or general discomfort of the vagina. It has been claimed by some practitioners to be helpful to achieve fertilisation,[3] although there is no scientific support for this claim.

Yoni massage is sometimes offered in regular massage parlors, as well as parlors specializing in Tantric massage.[10] Yoni massage is a fairly new branch within massage therapy, and is based on the interpretation of Taoist sexual practices by Joseph Kramer.[11] It was originally a form of sex magic,[12] and this is still somewhat incorporated in Yoni massage today.

en.wikipedia.org/wiki/Yoni_massage

• Anonym (Ö)
    Vattumankillen skrev 2024-11-06 15:36:50 följande:
    Vad gör de med mannens penis? 
    Vet inte och jag vet inte vad de gör med vagina heller. Men det är juridiskt ingen betydelse, lagen gäller båda kön.
  • Anonym (Ö)
    ClumsySmurf skrev 2024-11-06 15:48:24 följande:
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 15:06:12 följande:
    Det är fortfarande inte motsvarigheten till happy ending vilket är lika olagligt för en kvinna att köpa. Har inte med kön att göra om det är olagligt, utan tjänsten som sådan
    Men seriöst
    När det blev diskussion på forumet om yonimassage var det förvånansvärt många feminister som ansåg att det var sexköp.
    men det kanske finns en naturlig orsak till att några av de som försvarar/förminskar manshat och mansmisshandel inte ville försvara kvinnor denna gång.
    Det väl ingen genustudie som säger att yonimassage skulle ha något med sex att göra bara är en social konstruktion eller någon motsvarighet till kvinnor slår bara i självförsvar
    Fast det gäller fortfarande för båda kön, vilket var min poäng.
  • klyban

Konstig TS minst sagt, men en intressant sak är ju att sexet är ömsesidigt.(Givetvis med undantag för de som är fast i trafficking och inte vill detta.)

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 15:52:41 följande:
    Fast det gäller fortfarande för båda kön, vilket var min poäng.
    yonimassage är inte vanlig tantrisk massage, det är fittmassage.
    Jag tar för givet att du förstår hur omöjligt det är för en man att få yonimassage.
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 15:07:44 följande:
    Det är tantrisk massage som det handlar om, vilket även män kan köpa så handlar inte om kön
    Du verkar inte särskilt ärlig.
  • Anonym (Ö)
    ClumsySmurf skrev 2024-11-06 16:42:14 följande:
    yonimassage är inte vanlig tantrisk massage, det är fittmassage.
    Jag tar för givet att du förstår hur omöjligt det är för en man att få yonimassage.
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 15:07:44 följande:
    Det är tantrisk massage som det handlar om, vilket även män kan köpa så handlar inte om kön
    Du verkar inte särskilt ärlig.
    Underlivsmassagen för män inom tantrisk massage är lingam. Båda kön kan köpa tantrisk massage 
  • Anonym (Umo)
    Vattumankillen skrev 2024-11-06 15:25:28 följande:
    Det påminner starkt ett sexköp i alla fall. 

Finns det studier att personer som utför Happy ending", mår så dåligt av det borträknat ifall det handlar om trafficking.
    Kvinnor som utför yonimassage på kvinnor mot betalning verkar inte få några psykiska men efter det. 
    Håller med om att yonimassage skulle kunna räknas som sexköp.
    Men din din poäng med att påpeka detta är väl att sexköp därmed ska tillåtas, eller hur?
  • Anonym (Ö)
    Vattumankillen skrev 2024-11-06 15:38:32 följande:
    De tar på kvinnas könsorgan så hon får en orgasm. 
    Finns det orgasmgaranti menar du? Kvinnan kommer få orgasm? Män kan också få orgasm av underlivsmassagen. Men om det är sexköp eller inte har inte med orgasm att göra så den här diskussionen är egentligen helt meningslös.
  • klyban
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 17:30:50 följande:
    Finns det orgasmgaranti menar du? Kvinnan kommer få orgasm? Män kan också få orgasm av underlivsmassagen. Men om det är sexköp eller inte har inte med orgasm att göra så den här diskussionen är egentligen helt meningslös.

Inge män får orgasm av yonimassage :lol:

Och skulle säga vart enda kvinna som uppskattar och vill ha en sådan här massage kommer varje gång få en orgasm, de som inte vill, ja, självförklarande.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Ö)
    klyban skrev 2024-11-06 19:29:02 följande:

Inge män får orgasm av yonimassage :lol:

Och skulle säga vart enda kvinna som uppskattar och vill ha en sådan här massage kommer varje gång få en orgasm, de som inte vill, ja, självförklarande.

nej män kan inte få orgasm av yonimassage och det skrev jag inte heller
  • klyban
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 20:21:46 följande:

Vi vet, och alla vet om en kvinna som är med på en yoni får orgasm.
    Men vill kvinnan inte, så får det ALDRIG en orgasm.

• ClumsySmurf
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 20:21:46 följande:
    Nej, du skrev "ni får jämföra med rätt saker" sen jämför du fittmassage med övrig tantrisk massage
    Man kan få 'vanlig' tantrisk massage utan att få underlivsmassage dvs man kan betala för tantrisk massage utan att betala för sex men det blir ju omöjligt när man betalar för fittmassage.
  • Anonym (Ö)

Nej jag har inte skrivit övrig men visst båda kön kan få tantrisk massage utan (eller med) könsorgansmassage

ClumsySmurf skrev 2024-11-10 23:21:21 följande:
    Nej, du skrev "ni får jämföra med rätt saker" sen jämför du fittmassage med övrig tantrisk massage
    Man kan få 'vanlig' tantrisk massage utan att få underlivsmassage dvs man kan betala för tantrisk massage utan att betala för sex men det blir ju omöjligt när man betalar för fittmassage.
  • klyban
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-11 20:09:46 följande:

Nej jag har inte skrivit övrig men visst båda kön kan få tantrisk massage utan (eller med) könsorgansmassage

Är det inte lättare för dig att du klart och tydligt berättar att det blev fel eller att du inte menar yonimassage, så får du detta ur världen.
    För nu verkar det som du försvarar och det är omöjligt att förstå varför eller vad argumentet är.

Vet du vad ditt argument är längre?

• Anonym (Ö)
    klyban skrev 2024-11-11 22:02:57 följande:

Är det inte lättare för dig att du klart och tydligt berättar att det blev fel eller att du inte menar yonimassage, så får du detta ur världen.
    För nu verkar det som du försvarar och det är omöjligt att förstå varför eller vad argumentet är.

Vet du vad ditt argument är längre?

Jag har inte i något inlägg skrivit yonimassasage om jag inte menat just yonimassage
  • klyban
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-12 13:48:04 följande:
    Jag har inte i något inlägg skrivit yonimassasage om jag inte menat just yonimassage
    Så gör det tydligare då och för du just hamnade i en sådan diskussion.
  • Meddelande borttaget
  • klyban
    Anonym (Siste idioten) skrev 2024-11-12 19:50:54 följande:

var kommer alla dessa jävla imbecilla misogyna incels från? helt otroligt. tror fan att en lobotomerad daggmask har fler hjärnceller än en sådan man.. buuhuu synd om mig som inte får knulla buhuuu så kränkt snyft snyft Kräks

Och såna kvinnor som åker till afrika och köper män då, antar det är lika icke synd om dom.
Svar på tråden Det är olagligt att köpa sex med någon kvinna som njuter av sexet