• klyban

Det är olagligt att köpa sex med någon kvinna som njuter av sexet

Konstig TS minst sagt, men en intressant sak är ju att sexet är ömsesidigt.(Givetvis med undantag för de som är fast i trafficking och inte vill detta.)

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 17:30:50 följande:
    Finns det orgasmgaranti menar du? Kvinnan kommer få orgasm? Män kan också få orgasm av underlivsmassagen. Men om det är sexköp eller inte har inte med orgasm att göra så den här diskussionen är egentligen helt meningslös.

Inge män får orgasm av yonimassage :lol:

Och skulle säga vart enda kvinna som uppskattar och vill ha en sådan här massage kommer varje gång få en orgasm, de som inte vill, ja, självförklarande.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 20:21:46 följande:
    nej män kan inte få orgasm av yonimassage och det skrev jag inte heller

Vi vet, och alla vet om en kvinna som är med på en yoni får orgasm.
    Men vill kvinnan inte, så får det ALDRIG en orgasm.

• klyban
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-11 20:09:46 följande:

Nej jag har inte skrivit övrig men visst båda kön kan få tantrisk massage utan (eller med) könsorgansmassage

Är det inte lättare för dig att du klart och tydligt berättar att det blev fel eller att du inte menar yonimassage, så får du detta ur världen.
    För nu verkar det som du försvarar och det är omöjligt att förstå varför eller vad argumentet är.

Vet du vad ditt argument är längre?

• klyban
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-12 13:48:04 följande:
    Jag har inte i något inlägg skrivit yonimassasage om jag inte menat just yonimassage
    Så gör det tydligare då och för du just hamnade i en sådan diskussion.
  • klyban
    Anonym (Siste idioten) skrev 2024-11-12 19:50:54 följande:

var kommer alla dessa jävla imbecilla misogyna incels från? helt otroligt. tror fan att en lobotomerad daggmask har fler hjärnceller än en sådan man.. buuhuu synd om mig som inte får knulla buhuuu så kränkt snyft snyft Kräks

Och såna kvinnor som åker till afrika och köper män då, antar det är lika icke synd om dom.
Svar på tråden Det är olagligt att köpa sex med någon kvinna som njuter av sexet