• Anonym (Statliga åsikter.)

Det är olagligt att köpa sex med någon kvinna som njuter av sexet

Det är tydligt att sexköpslagen handlar även om en sexualmoral. Att hur någon ska njuta av sexet, det har inte med sexköpslagen att göra, även om en kvinna som säljer sex njuter av det så räknas det fortfarande som prostitution. 

Hur många andra brott brukar man benämna endast män som blir utsatta, då sidan kallar sig "kvinnofrid"? 
    Det finns även män som säljer sex. 
    www.slutakopasex.se/
    Från hemsidan
    "Sex ska vara ömsesidigt och lustfyllt för alla"

Man snackar om på hemsidan hur sex ska se ut för att sedan påstå att man ska säga till en man som köper sex att det är ingen mänsklig rättighet att ha sex. 
    Om det nu handlar om ingen mänsklig rättighet att ha sex, varför sa de inget om att lustfyllt sex är ingen mänsklig rättighet heller?
    Får myndigheter ha egna åsikter om hur saker och ting ska fungera? Det skulle låta konstigt om exempelvis försäkringskassan hade sagt något med att kvinnor är de som måste stanna hemma med sina barn, inte männen. 
  • Svar på tråden Det är olagligt att köpa sex med någon kvinna som njuter av sexet
  • Anonym (AB)
    Anonym (S) skrev 2024-11-06 12:45:23 följande:
    Ja sexköplagen är i praktiken inte könsneutral,,den är konstruerad av feminister för att bestraffa de ? hemska? männen, den är jävligt moraliserande också, om 2 vuxna personer har ett möte, den ena personen längtar efter sex den andra behöver pengar, så bör det vara upp till dem att genomföra detta, att den ena parten enligt nvarande lag är klandervärd är idiotiskt, trafficing är något helt annat och skall självklart beivras
    Den är extremt moraliserande och extrem. Du kan t ex, som man, inte säga till en väninna, att om hon ger dig en avsugning, köper du den där klänningen hon har pratat om, till henne. Om det realiseras, har du begått ett brott. Minsta lilla överenskommelse om tillstymmelse till sexuell handling med utbyte av pengar eller något materiellt... och man kan teoretiskt bli dömd för ett brott som kan ge fängelse.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Suck) skrev 2024-11-06 10:47:54 följande:

Jag kan vara fördomsfull men  tänker att de män som utför yoni-massage inte är importerade sexslavar i första hand, och att de faktiskt kan tänkas ha valt, och uppskattar sitt jobb på annat vis än en ordinarie prostituerad.
    En ytterst stor skillnad enligt mig är att personen som utför massagen inte behöver ge tillträde till hans/hennes egna könsorgan.

Detta gör då att en lag mot yoni-massage inte är lika viktig. Inte pga könsskillnaderna utan pga att ingen bedöms fara illa av det.
    Ja, jag är av åsikten att majoriteten av vanliga prostituerade far illa på ett eller annat vis. Man som kvinna.

Jag förstår inte nedre stycket.
    vi har lag mot att köpa runka kuk massage, om könsskillnaderna inte är särskilt viktiga och om rätt ska vara rätt, varför skulle det behövas en särskild lag mot att köpa pulla mej tills jag kommer?

"och att de faktiskt kan tänkas ha valt, och uppskattar sitt jobb på annat vis än en ordinarie prostituerad."

Jag kan vara fördomsfull men jag har svårt att tänka mej att snygga 25 åringar som saknar närhet är de enda kunderna, det kanske är dyrt av en anledning.

• Anonym (Ö)

Den manliga motsvarigheten till yonimassage är inte happy ending och det är lika olagligt för en kvinna att få happy ending på en thaimassage

ni får jämföra med rätt saker och börja gnälla när en man åker dit för sexköp av en tantrisk massageterapeut men inte en kvinna

• Vattumankillen
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 14:40:05 följande:

Den manliga motsvarigheten till yonimassage är inte happy ending och det är lika olagligt för en kvinna att få happy ending på en thaimassage

ni får jämföra med rätt saker och börja gnälla när en man åker dit för sexköp av en tantrisk massageterapeut men inte en kvinna

De rör ju på kvinnornas slida till hon får ev orgasm. 
  • Anonym (Ö)
    Vattumankillen skrev 2024-11-06 14:47:44 följande:
    Det är inte orgasm som avgör om det är ett sexköp
  • Anonym (Ö)
    Vattumankillen skrev 2024-11-06 14:47:44 följande:
    Männen kan också få orgasm av tantrisk massage. Tror du att de som får orgasm åker dit för sexköp men inte resten?
  • Anonym (Ö)

Om thaimassören inte lyckas få mannen till orgasm i happy ending. Slipper den mannen undan polisen då? 

• Vattumankillen
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 14:51:55 följande:
    Då avgörs det inte ifall en kvinna rör på en penis. 
    Det kan vara då en "religiös handling" 
  • Vattumankillen
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 14:53:52 följande:
    Männen kan också få orgasm av tantrisk massage. Tror du att de som får orgasm åker dit för sexköp men inte resten?
    I så fall så får massören röra på en penis och att det handlar inte om sexköp 
  • Vattumankillen
    Anonym (Ö) skrev 2024-11-06 14:51:55 följande:
    1. Personen rör på kvinnas slida för att medvetet göra det skönt för kvinnan. 
    2. Kvinnan kan få orgasm genom "massagen" av slidan. 
    3. De tar betalt för att göra det på kvinnan. 
    =Solklart att det är sexköp. 
Svar på tråden Det är olagligt att köpa sex med någon kvinna som njuter av sexet