Anonym (Anne) skrev 2024-11-04 10:44:59 följande:
Vi har varit tillsammans i 9 månader. Nästa steg är att jag får träffa hans dotter vilket han inte är redo för. Han sa nångång att han avvaktar med att blanda in barnet men sen dess har det inte kommit upp varken från min eller hans sida. Jag vill inte ta upp det för det är hans beslut men börjar undra när han fortfarande "inte kan" ses varannan helg som han har henne. Känner mig utesluten ur en viktig del av hans liv och känner att jag inte kan lära känna honom på djupet.
Har dejtat en man med barn när jag var jätteung ich fick träffa hans barn lite smått efter 3 månader. Många tyckte det var för tidigt. Har annars ingen erfarenhet av detta.
OK - är det att träffa hans dotter som är knäckfrågan bör du dra dig ur nu för hans skull.
Klargör för honom vad du ser som nästa steg. Sluta dajta andra, vara exklusiva, träffa och vara öppna med vänner, kollegor, föräldrar att ni är ett par,
Eller vill du ha ett heligt löfte att ni aldrig ska bryta upp, ska gifta er i framtiden och skaffa många barn