• Anonym (Addy)

Oregistrerat barn

Ett barn som fötts utan att registreras någonstans, vad händer om det kommer fram?

• Svar på tråden Oregistrerat barn
  • Anonym (Socialtjänsten)

Har man mörkat ett barn blir soc inkopplat. varför skulle man göra en sån här sak? 

• Anonym (f)

Familjen blir synad i alla vrår och kanter

• Anonym (Addy)
    Anonym (Socialtjänsten) skrev 2024-11-03 12:41:37 följande:

Har man mörkat ett barn blir soc inkopplat. varför skulle man göra en sån här sak? 

För att inte samhället ska lägga sig i barnets uppfostran, kunna hemskola osv.
  • Anonym (f)
    Anonym (Addy) skrev 2024-11-03 12:43:31 följande:
    Recept för omhändertagande
  • Flikkann88
    Hahaha. Din lilla antivaxxer! Barnet kommer bli omhändertaget, och med all rätt. 
    Så då tar man inte in sjukvård alls vare sig under graviditet, förlossning och liknande. Man avsäger sig föräldrapenning, barnbidrag och väljer att leva utanför samhället 
  • Lasse1984
    Nånting är så fel med dig, sök hjälp!
    Woke är en mental störning.
  • Anonym (Y)

Sådana föräldrar borde omhändertas, tyvärr måste barnet även omhändertas pga detta. Att vuxna människor inte fattar varför är skrämmande.

• Anonym (Addy)

Barnet är inte mitt, då hade jag knappast skrivit här.

Anonym (Addy) skrev 2024-11-03 13:16:23 följande:

Barnet är inte mitt, då hade jag knappast skrivit här.

Då får du kontakta soc 
Svar på tråden Oregistrerat barn