• FootCrazyCuteness

Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?

Det verkar som att normen av nästan alla kvinnor är passiva och vill ha en dominant man?

Jag har väldigt lätt att attrahera kvinnor fast jag har väldigt svårt att få det att fungera då jag tänder på mer dominanta kvinnor, vilket inte verkar finnas mycket av. Sen har jag också en fetisch för fötter vilket gör att mitt "sexliv" typ blir mer som ett underhållande inslag i en komedi snarare än det sexliv normen av kvinnor ofta söker sig till.

Hur sexigt tycker en kvinna det är att trampa på någon eller bara förnedra honom med sina fötter? Jag skulle gärna vilja ha lite mer ärliga reaktioner från kvinnor på detta, gärna någon som är domaint.

Jag förstår givetvis att de passiva absolut inte uppskattar att ha en kille vid sina fötter. 

(rekommendera helst inte darkside, har mest sett desperata gubbar där som smörar för desperata tjejer, inte min stil.)

• Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (k) skrev 2024-10-31 18:51:12 följande:
    Hade fungerat för mig :P
    Massera, ge pedikyr, fotbad, fint lack något sånt hade jag kunnat göra.
  • Lazzi
    Anonym (k) skrev 2024-10-31 18:42:57 följande:

Nog finns det dominanta. Just fötter kräver en hel del med ompyssling för att jag skulle vilja göra något sånt och den omvårdnaden mår inte mina fötter bra av. Jag har inget intresse av det heller men vill någon att jag har strumpbyxor och står på denne, ok

Spännande 
  • Anonym (switchgame)
    FootCrazyCuteness skrev 2024-10-31 19:08:08 följande:
    Massera, ge pedikyr, fotbad, fint lack något sånt hade jag kunnat göra.
    Jag hade älskat det. Har alltid lackade tågnaglar ändå och kan nästan få orgasm av rätt fotmassage.

För tillfället utforskar jag andra saker med en switchman. Det är roande att kunna byta roll med varandra och båda njuter av det.
  • Lazzi
    Anonym (switchgame) skrev 2024-10-31 19:59:49 följande:
    Jag hade älskat det. Har alltid lackade tågnaglar ändå och kan nästan få orgasm av rätt fotmassage.

För tillfället utforskar jag andra saker med en switchman. Det är roande att kunna byta roll med varandra och båda njuter av det.
    Så härligt 
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (switchgame) skrev 2024-10-31 19:59:49 följande:

Oh, haha. Jag hade verkligen gjort mitt bästa för att du skulle uppskatta det jag gjort för dina fötter.
    Han är switch vilket betyder att du också är det, eller är det mer så att han endast fungerar då han switchar åt ena hållet med dig?

Men du säger du gillar fotmasasge, jag är jag väldigt duktig på att utföra det.Glad
  • FootCrazyCuteness
    FootCrazyCuteness skrev 2024-10-31 20:05:01 följande:
    Oh, haha. Jag hade verkligen gjort mitt bästa för att du skulle uppskatta det jag gjort för dina fötter.
    Han är switch vilket betyder att du också är det, eller är det mer så att han endast fungerar då han switchar åt ena hållet med dig?

Men du säger du gillar fotmasasge, jag är jag väldigt duktig på att utföra det.Glad
    Oj, läste lite slarvigt, framgick visst. Men hur passiv gillar du att killen är när du switchar til dom? Stå på alla fyra och slicka fötter?
  • Anonym (switchgame)
    FootCrazyCuteness skrev 2024-10-31 20:05:01 följande:

Vi kan båda gå åt båda hållen, det gör det extra intressant. 
    Jag är mer dominant nu än tidigare i livet, tror att det ofta är så för de kvinnor som har den läggningen.
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (switchgame) skrev 2024-10-31 20:14:58 följande:
    Vi kan båda gå åt båda hållen, det gör det extra intressant. 
    Jag är mer dominant nu än tidigare i livet, tror att det ofta är så för de kvinnor som har den läggningen.
    Ok, om du testar att vara dominant hade jag gärna blivit försökskanin för att domineras av fötter. Får jag fråga hur du ser ut? Längd hårfärg bara?

Jag: 182cm mellanblont hår blå, ganska smal
  • Tukt

Jag tror inte just dominanta kvinnor flytt Sverige, snarare är det nog andra omständigheter som påverkar. Det brukar vara så när folk har svårt att träffa någon.
    Tycker tvärt om att allt fler kvinnor verkar fundera allt mer på att dominera, med tanke på samhällsutveckling.
    .

• Anonym (randomguy)
    Tukt skrev 2024-10-31 20:20:18 följande:

Jag tror inte just dominanta kvinnor flytt Sverige, snarare är det nog andra omständigheter som påverkar. Det brukar vara så när folk har svårt att träffa någon.
    Tycker tvärt om att allt fler kvinnor verkar fundera allt mer på att dominera, med tanke på samhällsutveckling.
    .

Jo men samhällsutvecklingen gör ju inte att fler personer blir mer dominanta om de föredrar att vara passiva eller inte.
    Det handlar ju om två olika saker.
Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?