• FootCrazyCuteness

Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?

Det verkar som att normen av nästan alla kvinnor är passiva och vill ha en dominant man?

Jag har väldigt lätt att attrahera kvinnor fast jag har väldigt svårt att få det att fungera då jag tänder på mer dominanta kvinnor, vilket inte verkar finnas mycket av. Sen har jag också en fetisch för fötter vilket gör att mitt "sexliv" typ blir mer som ett underhållande inslag i en komedi snarare än det sexliv normen av kvinnor ofta söker sig till.

Hur sexigt tycker en kvinna det är att trampa på någon eller bara förnedra honom med sina fötter? Jag skulle gärna vilja ha lite mer ärliga reaktioner från kvinnor på detta, gärna någon som är domaint.

Jag förstår givetvis att de passiva absolut inte uppskattar att ha en kille vid sina fötter. 

(rekommendera helst inte darkside, har mest sett desperata gubbar där som smörar för desperata tjejer, inte min stil.)

• Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?
  • Anonym (Jag finns)

Hur vanligt det är vet jag inte, men jag är iaf dominant och kvinna. 45 år. Håller mig dock enbart till yngre män. 

• FootCrazyCuteness
    Anonym (Jag finns) skrev 2024-11-01 12:10:24 följande:

Hur vanligt det är vet jag inte, men jag är iaf dominant och kvinna. 45 år. Håller mig dock enbart till yngre män. 

jag är 37 ås är yngre. Cool
  • Tukt
    Anonym (randomguy) skrev 2024-11-01 07:33:06 följande:
    Ja men tråden är i "sex och sånt" och anspelar mer på sånt.
    Jag ger upp...
  • Anonym (randomguy)
    Tukt skrev 2024-11-01 12:47:09 följande:
    Jag ger upp...
    Jo, jag tänkte du skulle göra det. Du hade ju en poäng som gick ut på att ett mer mansdominerat samhälle skulle göra kvinnorna dominanta.
  • Tukt
    Anonym (randomguy) skrev 2024-11-01 12:53:53 följande:
    Jo, jag tänkte du skulle göra det. Du hade ju en poäng som gick ut på att ett mer mansdominerat samhälle skulle göra kvinnorna dominanta.
    Nej, det var inte det jag skrev.
  • Anonym (randomguy)
    Tukt skrev 2024-10-31 20:51:02 följande:
    Vad som händer i samhället påverkar hur vi agerar och reagerar på saker. Många saker.
    Och det behöver inte alltid vara entydigt. Vi lever i en rätt konservativ tid där många söker sig till mer patriarkala  relationer med tydlig uppdelning mellan könen.
    Samtidigt så är många kvinnor rätt less på dejtande och utgången av det, och tycks allt mer fundera på alternativa sätt att leva.
    Sedan vet jag inte det med "sängen". För mig är inte dominans bara en sexuell sak.
    Du säger här att samhället går mot ett mer konservativt håll inom hur förhållanden ska se ut och att hur samhälle förändras påverkar hur folk agerar och ser på saker?
    Hur menar du då att du inte säger att kvinnor blir mer dominanta pga enda  påstådda förändring du relaterar till?
  • Tukt
    Anonym (randomguy) skrev 2024-11-01 13:22:43 följande:
    Du säger här att samhället går mot ett mer konservativt håll inom hur förhållanden ska se ut och att hur samhälle förändras påverkar hur folk agerar och ser på saker?
    Hur menar du då att du inte säger att kvinnor blir mer dominanta pga enda  påstådda förändring du relaterar till?
    Du får läsa hela postningen, inte bara de tre översta raderna.
  • Anonym (randomguy)
    Tukt skrev 2024-11-01 14:02:29 följande:
    Du får läsa hela postningen, inte bara de tre översta raderna.
    Att du låtsas att jag inte lästa allt gör inte att jag inte läst allt.
    Tar ditt icke-argument som att du insåg jag har rätt och du hade fel.
  • Tukt
    Anonym (randomguy) skrev 2024-11-01 14:19:29 följande:
    Att du låtsas att jag inte lästa allt gör inte att jag inte läst allt.
    Tar ditt icke-argument som att du insåg jag har rätt och du hade fel.
    Grejen är att det är rätt ointressant att diskutera med dig, då du inte är ute efter att utbyta resonemang utan enbart är konfrontativ.
    Jag skrev i mitt första inlägg var dels det att konservativa strömningar her den effekten att det skapas mer traditionella roller mellan man och kvinna.
    Men att det samtidigt finns en motsats tendens då kvinnor i dag är rätt less på män.
  • Anonym (randomguy)
    Tukt skrev 2024-11-01 14:26:09 följande:
    Grejen är att det är rätt ointressant att diskutera med dig, då du inte är ute efter att utbyta resonemang utan enbart är konfrontativ.
    Jag skrev i mitt första inlägg var dels det att konservativa strömningar her den effekten att det skapas mer traditionella roller mellan man och kvinna.
    Men att det samtidigt finns en motsats tendens då kvinnor i dag är rätt less på män.
    Ja men om mer och mer relationer ska bli konservativa och kvinnor är trötta på män så borde ju mer kvinnor bli mindre dominanta då mer relationer blir konservativa (mer än förut) och om de som är trötta på min är en mindre skala (annars skulle det inte bli mer konservativa relationer) så blir det ju färre dominanta, om den skalan som är trötta på män nu blir mer dominanta.
Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?