• FootCrazyCuteness

Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?

Det verkar som att normen av nästan alla kvinnor är passiva och vill ha en dominant man?

Jag har väldigt lätt att attrahera kvinnor fast jag har väldigt svårt att få det att fungera då jag tänder på mer dominanta kvinnor, vilket inte verkar finnas mycket av. Sen har jag också en fetisch för fötter vilket gör att mitt "sexliv" typ blir mer som ett underhållande inslag i en komedi snarare än det sexliv normen av kvinnor ofta söker sig till.

Hur sexigt tycker en kvinna det är att trampa på någon eller bara förnedra honom med sina fötter? Jag skulle gärna vilja ha lite mer ärliga reaktioner från kvinnor på detta, gärna någon som är domaint.

Jag förstår givetvis att de passiva absolut inte uppskattar att ha en kille vid sina fötter. 

(rekommendera helst inte darkside, har mest sett desperata gubbar där som smörar för desperata tjejer, inte min stil.)

• Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?
  • Anonym (Kvinnan)

Jag är dominant men med det sagt betyder det också att mitt behov av sex följer med där och där ingår inte förnedring eller fetisch.

Ska du uppfylla mitt behov av sex så är fötter det minsta du kommer att se .
    Sen tillkommer det att Mina fötter rör du inte för dom är så känsliga för beröring att jag själv har svårt att fila och tvätta dom. 

Skulle tro att din önskan om dominans möjligt kan skava ihop med din önskan om att bli trampad på och inslag av fötter. All dominans handlar inte automatiskt om fetischer och förnedring.  Samt att en stor del av kvinnor faktiskt finner fötter riktigt äckliga. 

• FootCrazyCuteness
    Anonym (Kvinnan) skrev 2024-10-31 20:27:23 följande:

Jag är dominant men med det sagt betyder det också att mitt behov av sex följer med där och där ingår inte förnedring eller fetisch.

Ska du uppfylla mitt behov av sex så är fötter det minsta du kommer att se .
    Sen tillkommer det att Mina fötter rör du inte för dom är så känsliga för beröring att jag själv har svårt att fila och tvätta dom. 

Skulle tro att din önskan om dominans möjligt kan skava ihop med din önskan om att bli trampad på och inslag av fötter. All dominans handlar inte automatiskt om fetischer och förnedring.  Samt att en stor del av kvinnor faktiskt finner fötter riktigt äckliga. 

Nej, såklart dominans inte handlar om fötter, men jag skrev en lite rolig titel bara.
    Men det är nog inte så stor chans att en passiv kvinna hade uppskattat att placera någon under sina fötter som om någon hade det antagligen varit du som är mer dominant (inte just du, då du inte gillar detta. Glad
  • Tukt
    Anonym (randomguy) skrev 2024-10-31 20:23:48 följande:
    Jo men samhällsutvecklingen gör ju inte att fler personer blir mer dominanta om de föredrar att vara passiva eller inte.
    Det handlar ju om två olika saker.
    Det där får du nog ta igen. Förstod inte vad du menade där.
  • Anonym (randomguy)
    Tukt skrev 2024-10-31 20:34:54 följande:
    Det där får du nog ta igen. Förstod inte vad du menade där.
    Du skrev att fler kvinnor, enligt dig, verkar fundera på att dominera pga samhällsutvecklingen. Hur vet du om detta utspelar sig i sängen eller inte, det visar ju inte samhällsutvecklingen?
  • Tukt
    Anonym (randomguy) skrev 2024-10-31 20:37:12 följande:
    Du skrev att fler kvinnor, enligt dig, verkar fundera på att dominera pga samhällsutvecklingen. Hur vet du om detta utspelar sig i sängen eller inte, det visar ju inte samhällsutvecklingen?
    Vad som händer i samhället påverkar hur vi agerar och reagerar på saker. Många saker.
    Och det behöver inte alltid vara entydigt. Vi lever i en rätt konservativ tid där många söker sig till mer patriarkala  relationer med tydlig uppdelning mellan könen.
    Samtidigt så är många kvinnor rätt less på dejtande och utgången av det, och tycks allt mer fundera på alternativa sätt att leva.
    Sedan vet jag inte det med "sängen". För mig är inte dominans bara en sexuell sak.
  • Anonym (randomguy)
    Tukt skrev 2024-10-31 20:51:02 följande:
    Vad som händer i samhället påverkar hur vi agerar och reagerar på saker. Många saker.
    Och det behöver inte alltid vara entydigt. Vi lever i en rätt konservativ tid där många söker sig till mer patriarkala  relationer med tydlig uppdelning mellan könen.
    Samtidigt så är många kvinnor rätt less på dejtande och utgången av det, och tycks allt mer fundera på alternativa sätt att leva.
    Sedan vet jag inte det med "sängen". För mig är inte dominans bara en sexuell sak.
    Om de söker sig till mer patriarkala relationer och pga samhällsutvecklingen då ändras åt ett mer, eniigt vad du skrev, mansdominerat håll, borde de väl bli färre dominanta?
    Ja men tråden är inriktad på "sex och sånt", inte på samhällsfrågor.
  • Anonym (Domina)

Ja, vi har flyttat till Mariehamn...

• Tukt
    Anonym (randomguy) skrev 2024-10-31 20:54:08 följande:
    Om de söker sig till mer patriarkala relationer och pga samhällsutvecklingen då ändras åt ett mer, eniigt vad du skrev, mansdominerat håll, borde de väl bli färre dominanta?
    Ja men tråden är inriktad på "sex och sånt", inte på samhällsfrågor.
    Det behöver väl inte nödvändigtvis bli färre. De som väljer en mer traditionell livsstil var förmodligen inte potentiella dominanta ändå.
    Men nej, tråden handlar om dominans. Och dominans är inte det samma sak som vaniljsex. Jag skriver heller inte om "samhällsfrågor" utan menar att samhället o stort påverkar oss alla, vare sig vi vill eller ej.
  • FootCrazyCuteness
    Anonym (Domina) skrev 2024-10-31 22:49:09 följande:

Ja, vi har flyttat till Mariehamn...

Alla? Då vill jag ju flytta dit! Tyst
  • Anonym (randomguy)
    Tukt skrev 2024-10-31 23:08:27 följande:
    Det behöver väl inte nödvändigtvis bli färre. De som väljer en mer traditionell livsstil var förmodligen inte potentiella dominanta ändå.
    Men nej, tråden handlar om dominans. Och dominans är inte det samma sak som vaniljsex. Jag skriver heller inte om "samhällsfrågor" utan menar att samhället o stort påverkar oss alla, vare sig vi vill eller ej.
    Ja men tråden är i "sex och sånt" och anspelar mer på sånt.
Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?