• Lazzi

Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?

Anonym (k) skrev 2024-10-31 18:42:57 följande:

Nog finns det dominanta. Just fötter kräver en hel del med ompyssling för att jag skulle vilja göra något sånt och den omvårdnaden mår inte mina fötter bra av. Jag har inget intresse av det heller men vill någon att jag har strumpbyxor och står på denne, ok

Spännande 
  • Lazzi
    Anonym (switchgame) skrev 2024-10-31 19:59:49 följande:
    Jag hade älskat det. Har alltid lackade tågnaglar ändå och kan nästan få orgasm av rätt fotmassage.

För tillfället utforskar jag andra saker med en switchman. Det är roande att kunna byta roll med varandra och båda njuter av det.
    Så härligt 
  • Lazzi
    Anonym (Queen) skrev 2024-11-02 15:16:15 följande:

Jag vet inte hur du brukar inleda en relation eller den typen av lekar med någon, men ofta tar det ett litet tag att lära känna varandra och varandras kroppar och sen ta för sig i sängen, får börja nånstans, för min del är det så, vill vara bekväm och veta att jag får göra saker, har  blivit ifrågasatt och skammad i  ett par relationer kring sånna lekar och fantasier jag haft,  så hade det gällt mig hade partnern fått uppmuntra eller be om det.
    Pratar om att göra saker som att binda fast, piska, käftsmällar, verbalt förnedra i ilsängen och kissa på. Så för vissa är det lite grovt och jag gillar sensuellt och mjukt sex med, men skullle vilja leva ut lite förnedring snart...

Det skulle jag med vilja uppleva 
Svar på tråden Dominanta kvinnor har nu flyttat från Sverige?