• Anonym (Oanständig)

Åldersskillnad

Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (J) skrev 2025-01-04 16:06:05 följande:
    Hur vet du att det inte skulle hålla? Du är bara fördomsfull 
    Statistik, allt talar för det. 
  • Liza86

Personligen har jag erfarenhet av att ha varit med killar som är yngre än mig. Även om dom inte varit så mycket yngre som avses i första inlägget i tråden.

Det har inte varit några problem iaf.

• JohanJOLO

8-12 års skillnad är väl knappt värt att nämna?

Min sambo är 16 år yngre än jag. Jag har haft sex med tjejer 30 år yngre än mig själv och i ungdomen hade jag sex med kvinna 50 år äldre än mig.

• Anonym (Mimmi)
    JohanJOLO skrev 2025-01-09 12:30:46 följande:

8-12 års skillnad är väl knappt värt att nämna?

Min sambo är 16 år yngre än jag. Jag har haft sex med tjejer 30 år yngre än mig själv och i ungdomen hade jag sex med kvinna 50 år äldre än mig.

Tolv års skillnad här.

Kan ärligt säga att hade min man varit den äldsta så vetekatten om jag varit intresserad.
    Jag vill inte ha en man som är äldre än mig själv.

En 16 år äldre man? Dock aldrig, då är jag hellre singel.
  • JohanJOLO
    Anonym (Mimmi) skrev 2025-01-09 13:41:54 följande:
    Tolv års skillnad här.

Kan ärligt säga att hade min man varit den äldsta så vetekatten om jag varit intresserad.
    Jag vill inte ha en man som är äldre än mig själv.

En 16 år äldre man? Dock aldrig, då är jag hellre singel.

Skrattande Intressant!
    Vad är det med 16 år äldre man som du tänker inte skulle göra det värt det? Bara åldersskillnaden i sig, eller annat som du föreställer dig?

Jag har barn med en jämnårig kvinna. Vi växte ifrån varandra istället för ihop. När jag nu ser kvinnor i min egen ålder har jag svårt att föreställa mig ihop med någon av dem. Många av dem ser ut som tanter. 
    Allra svårast är det för mig att se det kroppsliga förfallet hos såväl män som kvinnor. Arslen breda som lagårdsdörrar, enorma isterbukar, fetma som gungar när de går. Och tyvärr går det nedåt i åldrarna. När jag var tonåring var det sällsynt med fetma.

• Anonym (Mimmi)
    JohanJOLO skrev 2025-01-09 13:50:50 följande:

Skrattande Intressant!
    Vad är det med 16 år äldre man som du tänker inte skulle göra det värt det? Bara åldersskillnaden i sig, eller annat som du föreställer dig?

Jag har barn med en jämnårig kvinna. Vi växte ifrån varandra istället för ihop. När jag nu ser kvinnor i min egen ålder har jag svårt att föreställa mig ihop med någon av dem. Många av dem ser ut som tanter. 
    Allra svårast är det för mig att se det kroppsliga förfallet hos såväl män som kvinnor. Arslen breda som lagårdsdörrar, enorma isterbukar, fetma som gungar när de går. Och tyvärr går det nedåt i åldrarna. När jag var tonåring var det sällsynt med fetma.

Han är för gammal helt enkelt. 16 år är, enligt mig, för mycket.
    När jag träffade min tolvå år yngre man vågade jag först inte tro på honom när han försäkrade mig sin kärlek. Vad skulle han med mig till liksom?

Men med åren så har det blivit så naturligt och vi älskar varandra.

En sexton år äldre man skulle jag bara se som en gubbe. Skulle inte någonsin dela säng med en så mycket äldre man.

Jag kanske inte är logisk, men jag berättar hur jag känner.

Har för övrigt varit gift med en tio år äldre man en gång i tiden, men det är numera 20 år sedan.

Hur gammal är du om man får undra?I min ungdom fanns det kanske inte lika mycket feta människor som idag, men nog var "tjockisar" rätt vanligt även då.

Du vet väl att män har övervikt oftare än kvinnor?
    Att hålla sig i form kan man göra oavsett ålder, det är bara lathet att inte göra det. Eller så bryr man sig inte, jag vet inte.
  • Meddelande borttaget
  • JohanJOLO

Håller med. Känslan ska vara rätt. Ålder kan vara endast en siffra. Min kusin blev "tant" när hon konfirmerades. Jag har träffat kvinnor som är som unga tjejer i sinnet när de är 50+.

Jag har alltid vårdat min hälsa och jag är oerhört tacksam för att jag alltid haft det "giftet" i mig. Bra kosthållning och fysisk träning är lika självklart som att andas för mig. Jag tar mig runt milen på 40 minuter om jag vill. Oftast vill jag inte det. Skrattande Jag gör 100 armhävningar i följd om jag vill, tränar squats med 120 kg på stången och klarade i somras av att göra baklängesvolt och landa på fötterna.
    Jag är 50+ och när jag var tonåring var det mycket sällsynt med feta ungdomar. Det fanns de som hade lite "hull" och kanske någon enstaka "fet" på skolan. Men på gymnastiken joggade vi 5 km ibland och som jag minns det klarade de flesta i klassen av det ganska galant.

• Anonym (gg)

Om jag är kvinna och vill ligga med yngre då?

• Miss Sunny
    Anonym (gg) skrev 2025-01-10 08:36:51 följande:

Om jag är kvinna och vill ligga med yngre då?

Då gör du det bara.  Jag är 60+, och har 3 yngre älskare/kk
Svar på tråden Åldersskillnad