• Anonym (Oanständig)

Åldersskillnad

Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åldersskillnad
  • Anonym (Ålder är bara en siffra)

Saknas ju alternativ i den omröstningen...

Jag är aldrig brydd vad det gäller ålder och har aldrig varit. För mig handlar det bara om hur personen är mentalt och hur den ser ut.

• Anonym (Tramstant)
    Anonym (Oanständig) skrev 2024-10-28 18:29:52 följande:
    Är osäker på vad du inte förstår. Mimmi skrev att enligt formeln Ålder/2+7 så skulle hon kunna ha sex med någon yngre än hennes äldsta barn. För att ha ett barn som är äldre än Ålder/2+7 måste en ha fått barn innan en var 14 år gammal. 

Jag kontrade Mimmi med ett bekräftande. Jag hade heller inte velat ha sex med någon jag associerade med mina barn, men de flesta av oss har inte en så låg ålderskillnad mellan oss själv och våra barn vilket gör att den ålderskillnaden eventuellt känns mer OK. 
    Stämmer inte alls. 

Min pappa är 69. Jag är 48. 69/2+7=41,5. 

Som svar på din huvudfråga, exet var 6 år äldre än mig. 8 år är inte speciellt mycket mer. Pratar vi mer än 10 års åldersskillnad blir personen närmare mina föräldrar i ålder än mig och det går bort. Ja, mina föräldrar var unga när de fick mig. 
  • ESA83

Åldersskilnaden spelar ingen roll. Man vet aldrig vad som kan hända på firmafesten.

• felicityporter

Jag är kvinna och bryr mig inte om åldern alls, men numera tror jag att det är mer sannolikt att jag skulle vilja ha en 10-årig yngre än 10-årig äldre man. Men detta är helt hypotetiskt då jag är i ett seriöst förhållande med en 11 år yngre man och jag planerar inte att leta någon ny.

• Anonym (Mimmi)
    felicityporter skrev 2024-11-01 18:30:50 följande:

Jag är kvinna och bryr mig inte om åldern alls, men numera tror jag att det är mer sannolikt att jag skulle vilja ha en 10-årig yngre än 10-årig äldre man. Men detta är helt hypotetiskt då jag är i ett seriöst förhållande med en 11 år yngre man och jag planerar inte att leta någon ny.

Samma här, skillnaden är bara att hos oss är det 12 år. Hjärta
  • Anonym (Gisela)
    Miss Sunny skrev 2024-11-01 00:20:13 följande:
    100 % Sanning i varje ord   Drömmer  

Kv. 65 med (mkt)yngre älskare

Go girls! Flört Era news inspirerar mig till date med min 37 år yngre love Boy! 
  • Miss Sunny
    Anonym (Gisela) skrev 2024-11-03 14:04:09 följande:

Kör på och njut bara, livet är för kort    Solig
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Gillar yngre) skrev 2024-10-27 22:56:56 följande:
    Vilken ålder på dig? 
    Hur långt ner i ålder kan du tänka dig? Glad
    Jag är 44 år (kvinna) och spenderade just natten med en 24-åring Flört Så ungefär där skulle jag säga. Väldigt tveksam till 23 men det beror främst på hur mogen personen är.
  • Anonym (Kleopatra)
    Anonym (Gisela) skrev 2024-11-03 14:04:09 följande:

Här är en till med yngre man. Jag och min tio år yngre man har varit ett par i 11 år. 
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Kleopatra) skrev 2024-11-03 18:12:35 följande:
    Här är en till med yngre man. Jag och min tio år yngre man har varit ett par i 11 år. 
    En liknande tråd där män skrev om sina yngre kvinnor hade fått många tummar ner. Men inte när det handlar om kvinnor med yngre män. Just saying!

Grattis till era relationer damer!
Svar på tråden Åldersskillnad