Åldersskillnad
Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?
Ponera att ni är två kollegor som är attraherade av varandra, men ålderskillnaden är stor (tänk 8-12 år), skulle du kunna tänka dig att ha sex med din kollega?
Option äldre kvinna yngre kille fattas i enkäten. Dundermiss!
Själv har jag upplevt stark attraktion till en 37 år yngre och otroligt bildskön man eller rättare sagt kille. Min ålder: 59 år. Killens ålder: 22 år. Nope. Vi var inte kollegor, oj vilken skandal på kontoret isf. Om vi vart singlar så vad då? Byxmyndiga och gnistor tändes hos båda. Why not?
Jag är 50 och träffar 18-årig tjej som vill bli tagen av en erfaren man.
När jag var 22 hade jag sex med 45-årig gift kvinna. Jag var ung och kåt och hon ville få utlopp för sin sexuella frustration över att mannen inte orkade med hennes tempo.
När det kommer till sex och samtliga inblandade har laglig ålder och är kåta på varandra spelar åldersskillnaden ingen roll.
Jag är 50 och träffar 18-årig tjej som vill bli tagen av en erfaren man.
När jag var 22 hade jag sex med 45-årig gift kvinna. Jag var ung och kåt och hon ville få utlopp för sin sexuella frustration över att mannen inte orkade med hennes tempo.
När det kommer till sex och samtliga inblandade har laglig ålder och är kåta på varandra spelar åldersskillnaden ingen roll.
Min man är 12 år yngre än mig, funkar utmärkt!
Min man är 18 år äldre än mig, och det är en hel del år. Men det är ju inte så att jag kan ändra hans ålder ändå...han är inte utbytbar och han är så gammal som han är.