Inlägg från: Anonym (Gisela) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gisela)

Åldersskillnad

Option äldre kvinna yngre kille fattas i enkäten. Dundermiss! 

Själv har jag upplevt stark attraktion till en 37 år yngre och otroligt bildskön man eller rättare sagt kille. Min ålder: 59 år. Killens ålder: 22 år. Nope. Vi var inte kollegor, oj vilken skandal på kontoret isf. Om vi vart singlar så vad då? Byxmyndiga och gnistor tändes hos båda. Why not?

• Anonym (Gisela)
    Miss Sunny skrev 2024-11-01 00:20:13 följande:
    100 % Sanning i varje ord   Drömmer  

Kv. 65 med (mkt)yngre älskare
    felicityporter skrev 2024-11-01 18:30:50 följande:

Jag är kvinna och bryr mig inte om åldern alls, men numera tror jag att det är mer sannolikt att jag skulle vilja ha en 10-årig yngre än 10-årig äldre man. Men detta är helt hypotetiskt då jag är i ett seriöst förhållande med en 11 år yngre man och jag planerar inte att leta någon ny.

Go girls! Flört Era news inspirerar mig till date med min 37 år yngre love Boy! 
  • Anonym (Gisela)
    Anonym (Ja) skrev 2024-11-03 16:55:05 följande:
    Jag är 44 år (kvinna) och spenderade just natten med en 24-åring Flört Så ungefär där skulle jag säga. Väldigt tveksam till 23 men det beror främst på hur mogen personen är.
    Anonym (Kleopatra) skrev 2024-11-03 18:12:35 följande:
    Här är en till med yngre man. Jag och min tio år yngre man har varit ett par i 11 år. 

Härligt tjejer Glad ta vara på och njut av era erfarenheter! för min del är åldersskillnaden 37 år till lover Boy, 59 (jag) och 22 (han) när attraktion väcktes. Så pass stor att det ur min synvinkel aldrig kan bli tal om annat än kk förhållande.

• Anonym (Gisela)
    Anonym (Man5) skrev 2024-11-03 18:16:51 följande:
    En liknande tråd där män skrev om sina yngre kvinnor hade fått många tummar ner. Men inte när det handlar om kvinnor med yngre män. Just saying!

Grattis till era relationer damer!
    Ja okej, fast nu inkluderades väl åldersskillnader mellan äldre manlig kollega och yngre kvinnlig kollega i trådstarten as well? Så tolkade i alla fall jag enkäten i ts. 
  • Anonym (Gisela)
    Anonym (Man5) skrev 2024-11-04 20:48:58 följande:
    Jo, men kvinnorna och deras boytoys tog över tråden =)
    Ja, just nu i vart fall!. Betingelserna kan pendla och ändra sig kvickt om fler män hittar sin väg till tråden! :) 
  • Anonym (Gisela)
    Anonym (Ebba) skrev 2024-11-09 07:56:03 följande:

Bryr mig inte ett dugg om ålder! Så länge båda två är nöjda och glada så behöver ingen annan bry sig. Jag är 18 och min kille (snart sambo) är 46. Började som KK men snart förstod vi båda två att vi var kära i varandra. 

Gör vad ni vill och sluta bry er om vad andra tycker!! 

Ja, fast ämnet är rätt så intressant. Tror emellertid en medlem snöat in på åldersskillnader. 
Svar på tråden Åldersskillnad