klyban skrev 2024-11-10 13:36:19 följande:
Läs igen då
Nej, jag behöver inte läsa igen.
EpicF skrev 2024-11-09 17:56:34 följande:
Nej, fortfarande inte fått något svar.
Det säger du bara för du har insett att 35500 berättar att det du säger inte funkar för dom och när deras förnuft i sex försvinner och hålla sig borta från graviditet.
Alla frågor är besvarade då, men såklart, kvar finns problemet med att du inte har rätt och med tanke på du missat så många som inte gör som du och jag.
Du har inte förstått att man kan bli gravid trots skydd och att siffran 35 500 enbart säger hur många som gjorde abort under 2023. Siffran talar inte om orsaken till aborterna.
Ne, faktisk ingen av mina frågor besvarades och du har ännu inte visat att du kan backa upp dina påståenden.
Men igen, det är så du fungerar.
EpicF skrev 2024-11-09 17:58:44 följande:
Har på något sätt igen missat att man kan bli gravid trots skydd? Och att alla aborter inte göra gör att man har slarvat?
Nej, svaret 35 500 svarar inte på några av mina frågor och det bevisar inte heller något av dina påståenden.
Vad var det som "blev fel för mig"?
Jaha, så nu är kunnig i sex. Nyss var kunde jag väldigt lite om sex. Hur ska du ha det?
Sade att vi har de som inte är förnuftiga som dig och mig, varför missar du denna gruppen för? :lol:
Det handlar ju inte om den praktiska funktionen av preventivmedel, utan att den inte används alls för de saknar förnuft när de är kåta :whoco5:
Och återigen så missar du det faktum att man kan bli gravid trots skydd. Jaja, kan inte vara lätt att vara man och inte förstå någonting.