Emzor1 skrev 2024-10-25 22:24:22 följande:
Ja det med prestationsångest dödar verkligen..
vi låg denna månaden som kaniner runt cd11-17 för att säkra upp då jag fick blinkande gubbe på clearblue äl-test, men sen hade jag inga clearblue stickor kvar och köpte vanliga, fick positivt på RFSU äl-test cd19 och ägglossningssmärta.. då var mannen redan slut och kände press så blev inget mer efter cd17, tveksamt om det räcker för att bli något ????
Känner din man att det vore lättare att ligga varannan var 3e dag från sista mensdag till första mensdag? Kan det vara ett upplägg som fungerar någorlunda för er och att han kanske får mindre prestationsångest? ❤️ förlåt om det är övertramp att komma med förslag🙏
Jag hade vart lite tveksam till om de hade räkt då de små överlever i upp till 5 dagar men det är väll om mannen är i topp hälsa tänker jag mig.. hade ni kunnat få in ett på cd 20-21 så hade de nog vart optimalt. 😁
absolut inget övertramp!! bara bra att komma med tankar och idéer tänker jag! Hans resonemang är typ Ne men jag är trött jag har jobbat lalalala osv eller typ de dödar stämningen men liksom om man inte myser till de vid äl så är ju chansen 0 att de tar sig?? Blir så irriterad på de